Pēc sūdzības un ”vētras” sociālajos tīklos airBaltic rod risinājumu neapmierinātai klientei

0 komentāri

”Šķiet, ka tādu visatļautību, nerēķināšanos ar saviem klientiem un tik augstprātīgu attieksmi var atļauties tikai kaut kāda “pāķu” kompānija!” tā savu ierakstu sociālajos tīklos sāk kāda airBaltic kliente, kura ir neapmierināta ar lidsabiedrības attieksmi. Pēc saceltās vētras sociālajos tīklos aviokompānija ir nākusi pretī un piedāvājusi risinājumu.

Proti, kādai airBaltic klientei Latvijas nacionālā aviokompānija mainījusi lidojumu grafiku, liekot zaudēt naudu, kas sešu cilvēku grupai samaksāta par viesnīcu, kuras rezervāciju nevar atcelt. airBaltic zaudējumus, kas radušies, atceļot viesnīcu rezervāciju, sākotnēji nevēlējās kompensēt, tādēļ, paužot neapmierinātību, sieviete izvērta arī airBaltic antikampaņu sociālajos tīklos aviokompāniju “pārdēvējot” par Don”t cairBaltic [airBaltic nerūpējas – no angļu val.].

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Kā norāda I. Jākobsone, pēc šā, 2000 reižu “šērotā”, ieraksta Facebook aviokompānija tomēr piedāvājusi risinājumu – samaksāt viesnīcas izmaksas kopumā 300 eiro apmērā jeb 100 eiro par vienu divvietīgu numuriņu.

“Mēs tagad esam atraduši viesnīcas piedāvājumu par 375 eiro, blakus lidostai un dzelzceļam. Iepriekš rezervētā viesnīca ir pie Vidusjūras, tādēļ atšķirība ir diezgan liela. Tomēr tagad kāds nāk pretī un piedāvā risinājumu, kas ir pieņemams,” portālam Skaties.lv norāda I. Jākobsone. Viņa pauda, ka tika izvēlēta viesnīca, kuras rezervāciju var mainīt vai atcelt, ņemot vērā, ka Latvijas nacionālā aviokompānija nevarēja garantēt, ka arī šoreiz lidojuma laiks netiks mainīts.

“Interesanti, ka airBaltic no Nicas uz Rīgu datumā, kurā ir atcelts mūsu reiss, ir arī savienotais reiss cauri Vīni. Šis piedāvājums gan ir dārgāks nekā mūsu iegādātās biļetes,” pauda aviokompānijas kliente.  I. Jākobsones iegādāto biļešu summa maršrutā Rīga – Nica – Rīga ir 1673,81 eiro, tādēļ šis nav gadījums, kad biļetes nopirktas “pa lēto”, uzsver sieviete.

Ņemot vērā, ka Latvijas nacionālā aviokompānija piedāvā tiešo savienojumu ar šo Francijas pilsētu, sieviete nav izvēlējusies lētākus zemo aviokompāniju piedāvājumus, kas Nicā piedāvā nokļūt ar pārsēšanos.

Lūk, airBaltic pārstāvja Jāņa Vanaga komentārs:

Atsaucoties uz Jākobsones kundzes iesniegumu, airBaltic atvainojas pasažieriem par sagādātajām neērtībām, izmainot konkrētā reisa grafiku. Šobrīd ir rasts kopīgs risinājums, nodrošinot viesnīcu visiem pasažieriem, lai varētu ilgāk uzkavēties galamērķī. Tāpat arī līdzīgās situācijās katram klientam tiek piemeklēts individuāls risinājums.

Lūk, sašutušās klientes Ingas Jākobsones ieraksts sociālajā tīklā Facebook:

Tā ir pēdējā reize dzīvē, kad kaut kur izvēlos lidot ar airBaltic! Šķiet, ka tādu visatļautību, nerēķināšanos ar saviem klientiem un tik augstprātīgu attieksmi var atļauties tikai kaut kāda “pāķu” kompānija!

Esam laikus iegādājušies biļetes sešām personām lidojumam turp un atpakaļ jūlijā. Attiecīgi esam rezervējuši viesnīcu galamērķī, izmantojot pre-booking rate, kas garantē gana pievilcīgu cenu, tiesa, bez iespējas rezervācijā veikt kādas izmaiņas, t.i., atcelšanas vai izmaiņu gadījumā viesnīca neko nekompensē, bet mēs pazaudējam samaksāto.

airBaltic šodien atsūta e-pastu, ka ir mainījusi lidojuma laikus, lai sazinoties ar kompāniju. Tā arī daru. Izlidošanas laiks pārlikts 40 min vēlāk… Ok, bet lidojums atpakaļ konkrētajā dienā ir atcelts pavisam. Kompānija piedāvā atgriezties dienu ātrāk. Saku, ka mums jau samaksāts par viesnīcu, nevaram veikt izmaiņas, līdz ar to jāzaudē nauda (kas nav maza, jo mums ir padārga viesnīca, turklāt – sešām personām). Viņi saka, ka esot lidojums arī dienu vēlāk. Atbildu, ka, protams, varam rezervēt vēl vienu papildu nakti, taču kāda ir garantija, ka atkal nemainīsiet lidojuma grafiku vai lidojumu neatcelsiet pa visam. Viņi atbild – nekāda, mēs varam to mainīt! Saku – bet tādā gadījumā mēs, rezervējot vēl papildu nakti, atkal varam zaudēt naudu, jo jūs varat mainīt izlidošanas laiku. Viņi saka, jā – mēs varam! Jūs nevarat būt droši, ka mēs to nemainīsim. Jautāju – bet vai tas nav pretrunā ar kaut kādu starptautisku regulējumu? Tādi ir mūsu noteikumi, viņi atbild! Prasu – bet vai tie atbilst starptautiskajiem noteikumiem? Viņi saka – varat rakstīt sūdzību, bet mēs Jums neko nekompensēsim, vai nu izvēlieties lidojumus +/- 14 dienu laikā no esošajiem lidojuma datumiem vai saņemiet atpakaļ naudu. Saku, ka nevaru ņemt atpakaļ nekādu naudu, jo jau samaksāts par viesnīcu. Viņi atbild, ka neko nevarot palīdzēt! Tādi ir mūsu noteikumi. Jautāju – bet kad ir pēdējais termiņš, kad jūs šos lidojuma datumus varat mainīt? Viņi atbild, ka tāda nav… Saku, bet, tad jau jūs varat tos mainīt dienu pirms izlidošanas, viņi atbild, ka to noliegt nevar…

Tātad, ja vēlaties kurp doties, neizvēlieties kompāniju, kura rīkojas tā, kā pašai patīk, pilnīgi nerēķinoties ar saviem klientiem!!!

0 komentāri
Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ziemassvētki bērniem ir ļoti īpaši svētki – Ziemassvētku vecītis, eglīte, sniegs, piparkūkas, lampiņas, svecītes, dzejoļi un protams – dāvanas! Bez dāvanām bērnam, visticamāk, mūsdienās nav iedomājami Ziemassvētki, jo tieši tāpēc taču tiek rakstītas vēstules vīram uz Ziemeļpolu, lai izstāstītu savas kvēlākās vēlēšanās, ko svētkos gribētu saņemt šogad!

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas