Par Ukrainas notikumu atspoguļošanu varētu sodīt trīs Latvijas medijus

0 komentāri

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) uzsākusi lietas par iespējamiem pārkāpumiem Ukrainas notikumu atspoguļošanā SIA ”Pirmais Baltijas Kanāls”, SIA ”Televīzijas kanāls Pro100 TV” un SIA ”Autoradio Rēzekne”.

NEPLP ir bažas, ka minētie mediji pārkāpuši Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumu. Tas nosaka, ka ”elektroniskie plašsaziņas līdzekļi nodrošina, lai fakti un notikumi raidījumos tiktu atspoguļoti godīgi, objektīvi, veicinot viedokļu apmaiņu, un atbilstu vispārpieņemtajiem žurnālistikas un ētikas principiem. Komentārus un viedokļus atdala no ziņām un nosauc viedokļa vai komentāra autoru.”

NEPLP norādījusi, ka padomei ir pretenzijas ir pret ”Pirmā Baltijas Kanāla” (PBK) raidījuma ”Vremja” sižetiem par notikumiem Ukrainā jūnija sākumā. Pastāv bažas, ka sižetos tika atspoguļots vienpusējs viedoklis par notikumiem Ukrainā.

Tāpat NEPLP pieņēma lēmumu uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietā par ”Pro 100TV” raidījumā ”Kriminalinform” jūnija sākumā pausto informāciju. L”ieta uzsākta, balstoties uz NEPLP Monitoringa centra ziņojumu, no kura izriet, ka sižetos tiek atspoguļots vienpusējs viedoklis par notikumiem Ukrainā. Sižets par Donbasa separātistiem veidots tendenciozi – atspoguļoti tikai separātistu un viņus atbalstošu personu viedokļi,” skaidrots NEPLP paziņojumā.

Savukārt ”Autoradio Rēzekne” neatkarīgā producenta veidotajos raidījumos ”Golos Rossiji” sižetos maija sākumā tiek atspoguļots vienpusējs viedoklis par notikumiem Ukrainā.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas