Martā ietekmīgākais zīmols bija Liepājas pilsēta

0 komentāri

Šī gada martā kopējā zīmolu topā pirmo vietu iekarojusi Liepāja, kurai seko ielu kultūras un jauniešu kustība Ghetto Games, bet trešo vietu ieņēma biedrība Latvijas mājražotāji.

Ierasto TOP10 izdevies izjaukt Latvijas Hokeja Federācijai, kas veikusi lēcienu par 12.vietām un pakāpusies uz 9.vietu kopvērtējumā. LHF ir arī viens to ”uzplaukušajiem” zīmoliem sociālo mediju vidē, pie kura vēl atgriezīšos.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Pavasaris ir ”karstākais” periods Latvijas hokeja līdzjutējiem. Martā un aprīlī tiek noskaidroti Latvijas čempionāta uzvarētāji, savukārt maijā norisinās hokeja svētki jeb Pasaules čempionāts hokejā. LHF savos sociālo mediju kontos plaši atspoguļoja gan Latvijas čempionāta izslēgšanas spēles – papildus savam saturam daloties arī ar hokeja klubu, mediju un hokeja apskatnieku saturu, gan arī Latvijas hokeja izlases gatavošanās procesu pasaules čempionātam.

Daudzpusīgais atspoguļojums arī sekmējis lielo sekotāju iesaisti. Noteikti redzēsim LHF ietekmīgāko zīmolu topa augšgalā arī aprīlī un maijā.

Zīmīgi, 8.martā – starptautiskajā sieviešu dienā, ar grupu treniņiem Mežaparkā, sezonu atsāka Sieviešu skrējiens.

Gatavošanās process 1.maijā paredzētajam skrējienam gan kopējos treniņos Mežaparkā, gan sociālajos tīklos piesaistījis lielu skaitu daiļā dzimuma pārstāvju (+35 vietas – 3.vieta Facebook zīmolu topā).

Sieviešu skrējiens savā Facebook kontā galvenokārt publicē bildes no kopīgi aizvadītajiem treniņiem, kā arī motivējošu saturu – sākot ar uzmundrinošām frāzēm un kopīgi veidotiem Spotify dziesmu sarakstiem, beidzot ar konkursiem. Saturs galvenokārt ir orientēts uz gatavošanās procesa aktualizēšanu un motivācijas nezaudēšanu, tādēļ tas guvis tik lielu atsaucību dalībnieču vidū.

Mikroblogošanas vietnē Twitter uzziedējis izglītības portāls E-klase (+52 vietas – 3.vieta Twitter zīmolu topā). E-klases veiksmes atslēga martā ir bijusi humoristiska satura integrēšana ikdienas komunikācijā. Tas ir palīdzējis kļūt draudzīgākiem un saistošākiem skolnieku vidū, kā rezultātā krietni kāpusi iesaiste.

Savukārt Instagram topā turpina “plaukt un zelt” fiksīšu kustība TRU FIX KRU. Otro mēnesi pēc kārtas veikts lēciens topā par vismaz 20 vietām, taču šomēnes jau nozīmīgāks sasniegums – ielaušanās Instagram zīmolu TOP10 (9.vieta). Martā notikušas vairākas fiksīšu sacensības, kuras arī plaši atspoguļotas TRU FIX KRU Instagram kontā. Intensīvāka ierakstu veikšana un pašmāju braucēju sasniegumi arī veicinājuši Instagram lietotāju iesaistes pieaugumu.

0 komentāri
Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ziemassvētki bērniem ir ļoti īpaši svētki – Ziemassvētku vecītis, eglīte, sniegs, piparkūkas, lampiņas, svecītes, dzejoļi un protams – dāvanas! Bez dāvanām bērnam, visticamāk, mūsdienās nav iedomājami Ziemassvētki, jo tieši tāpēc taču tiek rakstītas vēstules vīram uz Ziemeļpolu, lai izstāstītu savas kvēlākās vēlēšanās, ko svētkos gribētu saņemt šogad!

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas