Laimas šokolādes reklāmu asprāši pārveido par aicinājumu Putinam

3 komentāri
Laimas šokolādes reklāmu asprāši pārveido par aicinājumu Putinam
Foto avots: Dāvis Freibergs, Facebook

”Putin, izvēlies mīlestību…” tā kāds nezināms autors vai autori pārveidojuši Latvijas šokolādes kompānijas Laima reklāmu ”Laima. Izvēlies mīlestību…”.

Lūk, kompānijas Laima asprāšu “apstrādātais” reklāmas baneris!

Foto avots: Facebook

Foto avots: Dāvis Freibergs, Facebook

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk
3 komentāri

TOP komentāri

  • Līga Rūķe :)
    +3

    Līga Rūķe :)

    Bieži braucu tam garām un domāju- parasti man nepatīk, kad apķēpā citu darbu, bet šim censonim, paspiestu roku! Dod Dievs mums visiem, izvēlēties mīlestību!

    24.04.2015 13:45

  • esija
    +3

    esija

    Man patik

    24.04.2015 13:44

  • Ir labs :D
    +2

    Ir labs :D

    Diezvai Putinam tas liks aizdomāties :D

    24.04.2015 12:30

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
Vai zināji? Ultravioletie stari – tas ir negantākais ādas ienaidnieks

Vai zināji? Ultravioletie stari - tas ir negantākais ādas ienaidnieks

Tuvojoties vasarai, aizvien biežāk uzturamies ārpus telpām un lutinām sevi ar saules gaismu un siltumu. Saule sniedz mums enerģiju, palīdz organismam ražot pietiekami daudz D vitamīna un stiprina imūnsistēmu, taču ir ļoti svarīgi izprast arī saules staru negatīvos efektus, pievērst uzmanību mūsu ādas veselībai un sauļoties atbildīgi.

Pareiza ādas kopšana vasarā nozīmē skaistu ādu visu gadu

Pareiza ādas kopšana vasarā nozīmē skaistu ādu visu gadu 2

Kamēr mums vasara ir brīvdienu, izklaides un dažādu citu baudu laiks, mūsu ādai šī sezona ir īstākais izaicinājums. Vai tev jau ir skaidrs, kādi pasākumi būtu jāveic un kas jāzina, lai gada karstākais un skaistākais laiks neradītu nevajadzīgus apgrūtinājumus un neērtības?

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas