Ko par reklāmu saukļiem saka Latviešu valodas aģentūra?

0 komentāri

”Vispārdošana”, ”cenu trīce”, ”trieciencenas”, ”atlaižu bums” un ”mega atlaides” – ko par šiem nosaukumiem domā cilvēki ielās un kas par tiem sakāms Latviešu valodas aģentūras pārstāvjiem? To devās noskaidrot raidījums Bez Tabu!

Satiktie cilvēki galvaspilsētas ielās ir teju vienisprātis, ka iepriekš nosauktie apzīmējumi un reklāmas saukļi ir “sērīgi”, savukārt daži tos nosauc par par “pastulbiem” un raksturo tos ar vārdiem “pilnīgs oriģinalitātes trūkums”.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Kamēr par nespeciālistam redzams, ka mārketinga darbinieki rāvušies melnās miesās, lai atrastu interesantākos nosaukumus, Latviešu valodas aģentūrā skaidro – reklāmu tekstos parasti strādā ar valodas metaforisko nozīmi.

“Tēlainās izteiksmes līdzekļiem mēģina atrast vārdus, kas būtu interesanti un piesaistītu lietotāju. Tāpat ļoti bieži reklāmu tekstos izmanto superlatīva izteiksmes, lai norādītu uz kaut ko ļoti lielu un vērienīgu. Turklāt bieži lieto arī internacionālismus,” stāsta Inita Vītola, Latviešu valodas aģentūras valodas attīstības daļas vadītāja.

Skaties video!

0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas