Kaimiņš pirms lidmašīnas nosēšanās kavēja apkalpi veikt drošības procedūras, informē airBaltic

1 komentārs
Kaimiņš pirms lidmašīnas nosēšanās kavēja apkalpi veikt drošības procedūras, informē airBaltic
FOTO: LETA

Latvijas nacionālās lidsabiedrības airBaltic pārstāvji veikuši rūpīgu izmeklēšanu un konstatējuši, ka pagājušajā nedēļā maršrutā Londona-Rīga Saeimas deputāts Artuss Kaimiņš (LRA) pirms lidmašīnas nosēšanās ar savām darbībām kavējis apkalpi veikt drošības procedūras, sagatavojot lidmašīnu nosēšanās veikšanai, informēja kompānijas korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

Viņš skaidroja, ka lidojumu drošība ir airBaltic prioritāte, tāpēc šajā gadījumā lidmašīnas apkalpe rīkojās stingri, ievērojot drošības noteikumus. Tā kā Kaimiņš bija kavējis izpildīt drošības procedūras, tad atbilstoši instrukcijai tika izsaukta policija. Agresīva rīcība pirms nosēšanās rada satraukumu arī citos pasažieros. airBaltic atvainojas pārējiem reisa pasažieriem par incidentu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Lidsabiedrībā arī akcentē, ka tā neatkāpjas no iepriekš izteiktā apgalvojuma, ka prioritāte ir runāt klientu valodā.

Kā ziņots, Kaimiņš trešdienas, 13. maija, vakarā pēc saķeršanās ar aviokompānijas airBaltic stjuarti īslaicīgi paviesojies lidostas Rīga policijas iecirknī. Kaimiņš uzsvēra, ka policija viņu neaizturēja un uz iecirkni lidostā Rīga viņš esot devies brīvprātīgi, lai noskaidrotu situāciju. Parlamentārietis skaidroja, ka domstarpības radušās lidmašīnas skaļrunī atskaņotā paziņojuma valodas dēļ, kā arī tāpēc, ka viņš atteicies izdzēst lidojuma laikā uzfilmēto videomateriālu.

Pēc notikušā norādīja airBaltic korporatīvo komunikāciju viceprezidents Vanags, Kaimiņa lietā patlaban notiekot izmeklēšana. Vienlaikus viņš uzsvēra, ka airBaltic prioritāte ir runāt klienta valodā. Ņemot vērā, ka lidsabiedrība lido uz 60 galamērķiem, kompānijas pārstāvji mēģinot visos šajos virzienos runāt klienta valodā, ņemot vērā, ka kompānija orientējas arī uz tranzīta pasažieriem, kas ir puse no apkalpotajiem klientiem.

Piemēram, airBaltic darbinieki kopumā pārvaldot 30 valodas, vai tā būtu somu vai lietuviešu. Ja notiek lidojums uz Pizu, tad klientam ir pieejama informācija itāļu valodā. Vanags skaidroja, ka jebkuram latviski runājošam pasažierim esot iespējams vērsties pie lidsabiedrības pārstāvja un viņam tikšot sniegta visa interesējošā informācija latviešu valodā.

Kaimiņš atklātā vēstulē airBaltic izpilddirektoram Martinam Gausam savukārt lūdza skaidrot sabiedrībai savu nostāju valsts valodas lietošanas jautājumā, kā arī to, kādēļ viņa eskortēšanā no lidmašīnas iesaistīta policija.

1 komentārs

TOP komentāri

  • Elabis
    0

    Elabis

    Kautko jau mēģina'' izzīst no tā pirksta ''…

    20.05.2015 16:41

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas