Lido novērojis Krievijas tūristu apsīkumu

0 komentāri

Ēdināšanas kompānijas AS Lido bistro klientu vidū pēdējā laikā samazinājies Krievijas tūristu skaits, stāsta Lido valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.

Viņa gan nenorāda, par cik procentiem vērojams samazinājums, bet piebilst, ka tas ir neliels. Tomēr, salīdzinot Lido apmeklējumu šajā laikā pērn un arī līdz šim, samazinājums ir novērojams.

“Tūristu skaits no Krievijas patlaban ir nedaudz samazinājies. Taču skaidrākas tendences varēsim komentēt pēc Ziemassvētkiem un Jaunā gada svinībām, kad iepriekšējos gados bija vērojama liela Krievijas tūristu aktivitāte Rīgā,” norāda Auziņa.

Viņa arī atzīmē, ka tradicionāli Krievijas tūristi Latviju izvēlas par ceļojuma galamērķi ziemas brīvdienās, maija svētkos, kā arī jūlijā un augustā.

Savukārt jautāta par iespējamo festivāla Jaunais vilnis norises vietas pārcelšanu nākamgad no Jūrmalas uz kādu citu vietu, Auziņa atzīst, ka tas rada nelielu satraukumu par krievu tūristu skaitu Latvijā. Satraukums skaidrojams ar to, ka festivāla Jaunais vilnis norises laikā Lido esošās pop-up terases jeb mirkļkafejnīcas apgrozījums pērn bija uz pusi lielāks, salīdzinot ar terases apgrozījumu citās nedēļās. Neatklājot apgrozījuma pieaugumu naudas izteiksmē, Auziņa pauž cerību, ka Jaunā viļņa nerīkošana Jūrmalā būs pārvarama un pārejoša problēma.

Jautājumā par gatavību atvērt mirkļkafejnīcu Jūrmalā nākamgad, Auziņa skaidro, ka Lido pop-up terases koncepts paredz to atvērt tur, kur pieprasa klients.

“Patlaban gatavojam plānu par nākamā gada terases vietu – analizējam, pētām, izskatām dažādus variantus un piedāvājumus, tai skaitā arī līdzšinējo vietu Jūrmalā,” informē Auziņa.

Kā ziņots, saskaņā ar 2013. gada auditētajiem finanšu rezultātiem ēdināšanas kompānija AS Lido pērn sasniegusi lielāko apgrozījumu pēdējo piecu gadu laikā – 29,72 miljonus eiro, informēja uzņēmumā. Ēdināšanas biznesā kopumā Lido pērn sasniegusi 12% pieaugumu.

Tikmēr uzņēmuma peļņa pērn, salīdzinot ar 2012. gadu, ir teju trīskāršojusies – no 344 309 eiro 2012. gadā līdz 863 678 eiro 2013. gadā.

Patlaban Lido tīklu veido deviņi bistro Latvijā, kā arī viens Lido bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un veikals Rīgā.

Uzņēmums dibināts 1991. gadā. Tā pamatkapitāls ir 14,12 miljoni eiro. Uzņēmuma dibinātājs, ilggadējais īpašnieks un vadītājs Gunārs Ķirsons patlaban ieņem Lido padomes priekšsēdētāja amatu.

0 komentāri
Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ziemassvētki bērniem ir ļoti īpaši svētki – Ziemassvētku vecītis, eglīte, sniegs, piparkūkas, lampiņas, svecītes, dzejoļi un protams – dāvanas! Bez dāvanām bērnam, visticamāk, mūsdienās nav iedomājami Ziemassvētki, jo tieši tāpēc taču tiek rakstītas vēstules vīram uz Ziemeļpolu, lai izstāstītu savas kvēlākās vēlēšanās, ko svētkos gribētu saņemt šogad!

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas