Konkurences padome mīkstina MTG uzliktos ierobežojumus saistībā uz reklāmu

0 komentāri
Konkurences padome mīkstina MTG uzliktos ierobežojumus saistībā uz reklāmu
Foto: MTG

Līdzšinējais regulējums attiecībā uz reklāmu nav ļāvis attīstīties reklāmas tirgum, pauž MTG TV un radio vadība pēc tam, kad konkurences padome (KP) pieņēmusi lēmumu mainīt atsevišķus savulaik kompānijai MTG TV Latvia piemērotos saistošos noteikumus attiecībā uz reklāmu, tostarp uz reklāmas cenām. 

Proti, turpmāk MTG TV Latvia vairs nebūs liegts mainīt sadarbības noteikumus ar “klasiskās reklāmas” izvietošanas pakalpojuma saņēmējiem, tostarp attiecībā uz reklāmas cenām, lēmusi KP.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Baiba Zūzena, MTG TV un radio vadītāja Latvijā:

Līdzšinējais regulējums, ko noteica Konkurences padome, neļāva attīstīties ne vien MTG TV Latvia, bet arī visam reklāmas tirgum kopumā. Tādēļ MTG TV Latvia iesniedza iesniegumu Konkurences padomei, kas ir uzklausīts, izprasts un apmierināts. Uzskatām, ka šīs izmaiņas nāks par labu visam reklāmas tirgum. Ja tiks veiktas izmaiņas reklāmas izcenojumos, tas notiks saskaņā ar Konkurences padomes lēmumu.

Iepriekš, pēc telekanāla LNT iegādes, attiecībā uz reklāmas tirgu KP savulaik lēma – apvienošanās dalībniekiem – MTG un LNT – liegts paaugstināt reklāmas raidlaika cenas kanālos TV3, TV6 un 3+ vismaz līdz 2012. gada beigām, bet, ja līgums ar kādu reklāmdevēju ir spēkā ilgāk, tad līdz šī līguma termiņa beigām. Savukārt pēc 2012. gada reklāmas cenu drīkst palielināt ne vairāk kā par gada inflācijas koeficientu.

Tagad KP vēlreiz izvērtējusi tirgus attīstības datus, tirgus dalībnieku viedokļus un to, kā plānotās izmaiņas varētu ietekmēt patērētājus.

Izpētes rezultātā iestāde secināja, ka, saglabājoties fiksētām reklāmas cenām vienam uzņēmumam, arī konkurentiem gan televīzijas, gan citās platformās ir ierobežota iespēja attīstīties. Būtiski arī, ka pārmērīgs reklāmas apjoms katrā kanālā padara reklāmu neefektīvu un mazāk izdevīgu reklāmas devējiem, turklāt ir apgrūtinošs televīzijas skatītājiem.

“Ja platformām, kurās tiek izvietota reklāma, ir iespējas reklāmas cenas piemērot tirgus situācijai, tās var veidot kvalitatīvāku attiecīgas platformas saturu. Tādējādi KP saistošo noteikumu maiņas ietekme uz gala patērētājiem – dažādu mediju satura lietotājiem – būs pozitīva,” uzsver KP.

MTG Latvijā darbojas kopš 1998. gada un pārstāv televīzijas kanālus TV3, LNT, TV5, 3+, TV6, Kanālu 2, radio Star FM, video portālu TVPlay, kā arī ziņu un izklaides portālu Skaties.lv!

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
”Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar ”Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

“Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar “Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

23.martā, ”Mill Rīga” telpās norisinājās ”Absolut Invite 2017” bārmeņu konkurss, kurā notika cīņa par galveno balvu – iespēju piedalīties ”Absolut Invite” pasaules finālā – Zviedrijā, kā arī gada garumā kļūt par ”Absolut” sadarbības bārmeni, kopā apceļojot pasaules labākos bārus. Sīvā cīņā uzvaru izcīnīja ”Mākonis Coctail&Designe” pārstāvētā komanda, kuras sastāvā bija bārmeņi Rihards Piternieks un Ilmārs Munkevics.

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas