Janvārī ietekmīgākais zīmols bijis Dinamo Rīga

0 komentāri
Janvārī ietekmīgākais zīmols bijis Dinamo Rīga
FOTO: LETA

Janvārī ietekmīgākais zīmols bijis Dinamo Rīga, kam seko Liepājas pilsēta, bet trešo vietu ieņem Latvijas mājražotāji, liecina aģentūras DDB Latvia veidotais ietekmīgāko zīmolu tops.

Topa ceturtajā vietā ierindojas Ghetto Games, kam seko Staoil Latvija, Forum Cinemas, Lattelecom, LMT un Nacionālais teātris. Top10 noslēdz VEF Rīga.

Topā apkopoti 511 ietekmīgākie zīmoli janvārī. Topā nav iekļauti mediju zīmoli, kas apkopoti atsevišķā vērtējumā.

Ietekmīgāko zīmolu topu DDB Latvia veido jau trīs gadus, ļaujot zīmolu vadītājiem ik mēnesi sekot sava zīmola gaitām sociālajos medijos Facebook, Twitter, Draugiem.lv un Instagram. Zīmola ietekmes mēraukla ir cilvēku skaits, kas mēneša laikā mijiedarbojušies ar zīmolu, klikšķinot uz kādas no like, follow un citām pogām, norādīts DDB Latvia mājaslapā.

SIA DDB Wordwide Latvia reģistrēta 1995.gadā. 2013.gadā tā apgrozīja 2 787 824 eiro un nopelnīja 53 075 eiro, liecina Firmas.lv informācija. 60% uzņēmuma daļu pieder Edgaram Skultem, 20% Andrim Rubīnam, 12% Agnitai Vāverei un 8% Kristiānam Vjaksem.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
”Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar ”Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

“Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar “Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

23.martā, ”Mill Rīga” telpās norisinājās ”Absolut Invite 2017” bārmeņu konkurss, kurā notika cīņa par galveno balvu – iespēju piedalīties ”Absolut Invite” pasaules finālā – Zviedrijā, kā arī gada garumā kļūt par ”Absolut” sadarbības bārmeni, kopā apceļojot pasaules labākos bārus. Sīvā cīņā uzvaru izcīnīja ”Mākonis Coctail&Designe” pārstāvētā komanda, kuras sastāvā bija bārmeņi Rihards Piternieks un Ilmārs Munkevics.

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas