Aldaris iekaro “craft” alus tirgu

0 komentāri

Aldara biznesa stratēģijas maiņa, kas tika uzsākta 2013. gadā un paredz koncentrēšanos uz ekskluzīvo jeb craft alus šķirņu brūvēšanu, ļāvusi uzlabot alus darītavas rentabilitāti par 15%, ziņo Aldara pārstāvji.

Sekojot līdzi tirgus tendencēm, 2014. gadā tirgū tika ieviesti 13 jauni produkti.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Aldaris izpilddirektors Marguss Kasteins:

2014. gadā turpinājusi uzlaboties uzņēmuma rentabilitāte, samazinātas fiksētās izmaksas, kā arī palielinājušies vidējie ieņēmumi par vienu pārdoto vienību. Tas norāda, ka 2013. gadā pieņemtais lēmums par Aldara stratēģijas maiņu, koncentrējoties uz craft alus tirgu un mazinot savu dalību lētākā jeb PET alus segmentā, bijis solis pareizajā virzienā.

Uzņēmuma apgrozījums 2014. gadā bija 28,6 miljoni eiro, kas ir mazāk nekā gadu iepriekš.

“Pēdējā laikā arvien izteiktāk sāk piepildīties iepriekš izteiktās prognozes, ka iedzīvotāji kļūs arvien prasīgāki pret alus garšu, vairāk izvēloties ekskluzīvās alus šķirnes. Alus patērētāji kļūst lojālāki savām iecienītajām alus šķirnēm, izvēloties tos produktus, kas tiem garšo. Šī ir pozitīva tendence, kas ļauj pamazām uzlabot nozares rentabilitāti,” atzīst M.Kasteins.

Aldaris ir izvirzījis mērķi trīs gadu periodā iekarot vismaz 30% no craft alus segmenta, kas šobrīd aizņem jau gandrīz 20% no visa Latvijas alus tirgus.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas