Ukraina aizliedz 15 Krievijas telekanālu retranslāciju

0 komentāri
Ukraina aizliedz 15 Krievijas telekanālu retranslāciju
FOTO: LETA

Ukrainas Nacionālā televīzijas un radioapraides padome aizliegusi 15 Krievijas telekanālu retranslāciju valsts virszemes apraidē un kabeļtelevīzijas tīklos, vēsta telekanāls “Espreso TV”.

Saskaņā ar padomes un Kijevas apgabala administratīvās tiesas lēmumu Ukrainā aizliegta telekanālu ORT (“Pirmais kanāls. Vispasaules tīkls”), “RTR Planeta”, “NTV Mir”, “Rossija 24”, “TVCI”, “Rossija-1”, NTV, TNT, “Peterburg-5”, “Zvezda”, “Ren-TV”, “RBK-TV”, “Life News”, “Russia Today” un “Istorija” retranslācija.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Kijeva apsūdz Kremļa kontrolētos un ietekmētos telekanālus propagandas, melu un dezinformācijas izplatīšanā Ukrainas teritorijā.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
”Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar ”Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

“Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar “Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

23.martā, ”Mill Rīga” telpās norisinājās ”Absolut Invite 2017” bārmeņu konkurss, kurā notika cīņa par galveno balvu – iespēju piedalīties ”Absolut Invite” pasaules finālā – Zviedrijā, kā arī gada garumā kļūt par ”Absolut” sadarbības bārmeni, kopā apceļojot pasaules labākos bārus. Sīvā cīņā uzvaru izcīnīja ”Mākonis Coctail&Designe” pārstāvētā komanda, kuras sastāvā bija bārmeņi Rihards Piternieks un Ilmārs Munkevics.

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas