Kremļa televīzijai Russia Today briti grib atņemt licenci

0 komentāri
Kremļa televīzijai Russia Today briti grib atņemt licenci
Foto: Bernt Rostad /Flickr

Lielbritānijas mediju uzraudzības regulators draud atņemt licenci angļu valodā raidošajam Kremļa telekanālam Russia Today. Medijs neobjektīvi atspoguļojot situāciju Ukrainā un ir pārkāpis raidīšanas noteikumus, ziņo britu mediji.

Kanāls Russia Today pirmdien tika atzīts par vainīgu Britu raidorganizāciju kodeksa pārkāpumos. Britu mediju regulators norādījis uz četriem ar Ukrainu saistītiem materiāliem, kas tika pārraidīti martā. Kremļa telekanāls, kas pagājušajā mēnesī sācis raidīt britu versiju, vēlas izklāstīt ziņas no vienpusēja Krievijas skatupunkta, atzina regulators.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Regulators patlaban izskata septiņas sūdzības par Russia Today ziņām un dokumentālajām filmām.

Kanāls brīdināts, ka jebkādi turpmākie objektivitātes noteikumu pārkāpumi var novest pie tālākiem regulatora soļiem, tostarp sankciju piemērošanas.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas