Coca-Cola sāks pārdot pienu

0 komentāri

ASV dzērienu gigants Coca-Cola gatavojas decembrī laist tirgū piena zīmolu, vēsta britu laikraksts The Telegraph. Par saviem plāniem sākt darbību piena tirgū uzņēmums informējis bankas Morgan Stanley rīkotajā patēriņa konferencē.

Coca-Cola piena zīmols sauksies Fairlife un paredzēts, ka šis produkts maksās divreiz vairāk par šobrīd veikalos nopērkamo pienu.

Paredzēts, ka Fairlife būs lielāks proteīna saturs un mazāks cukura saturs nekā tradicionālajam pienam, tāpat šis produkts nesaturēs laktozi.

Coca-Cola uzskata, ka Fairlife ir liels izaugsmes potenciāls, tādējādi uzņēmums cer, ka tā ieiešana piena tirgū vainagosies panākumiem.

Tradicionālā piena pārdošanas apjoms ASV šobrīd piedzīvo kritumu, tajā pašā laikā palielinās pārdošanas apjoms pienam ar dažādām piedevām un paaugstinātu proteīna saturu.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas