Coca-Cola sāks pārdot pienu

0 komentāri

ASV dzērienu gigants Coca-Cola gatavojas decembrī laist tirgū piena zīmolu, vēsta britu laikraksts The Telegraph. Par saviem plāniem sākt darbību piena tirgū uzņēmums informējis bankas Morgan Stanley rīkotajā patēriņa konferencē.

Coca-Cola piena zīmols sauksies Fairlife un paredzēts, ka šis produkts maksās divreiz vairāk par šobrīd veikalos nopērkamo pienu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Paredzēts, ka Fairlife būs lielāks proteīna saturs un mazāks cukura saturs nekā tradicionālajam pienam, tāpat šis produkts nesaturēs laktozi.

Coca-Cola uzskata, ka Fairlife ir liels izaugsmes potenciāls, tādējādi uzņēmums cer, ka tā ieiešana piena tirgū vainagosies panākumiem.

Tradicionālā piena pārdošanas apjoms ASV šobrīd piedzīvo kritumu, tajā pašā laikā palielinās pārdošanas apjoms pienam ar dažādām piedevām un paaugstinātu proteīna saturu.

0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas