Mēs izmantojam cookies. Tie mums palīdz Tevi atcerēties! Es saprotu Nesaprotu

Brūkošie Latvijas ceļi

Sniega nokušana atklāj traģisku ainu uz Latvijas ceļiem, tomēr naudas to labošanai neesot

Sniega nokušana atklāj traģisku ainu uz Latvijas ceļiem, tomēr naudas to labošanai neesot

Latvijas ceļi joprojām ir nopietns izturības tests automašīnām – ja nepaveicas un gadās iebraukt kādā no bedrēm, kas pēc atkušņa šķiet uzradušās kā sēnes pēc lietus, īpašniekam jāver vaļā maciņš un jābrauc uz tuvāko servisu. Tuvākajā laikā situācija arī būtiski nemainīsies, jo ceļu seguma kvalitāte ir zema un budžetā neesot līdzekļu, lai tos labotu kopumā, tāpēc iztiek ar ierasto bedrīšu lāpīšanu.

FOTO: Latvijas ceļu “skaistākās” bedres

FOTO: Latvijas ceļu "skaistākās" bedres

Braukšana pa Latvijas autoceļiem šoferiem ir liels piedzīvojums, jo atsevišķu šoseju reljefs pēc būtības konkurē ar pasaules kalnainākajām vietām. Aplūkosim – kuras tad ir “skaistākās” bedru ainavas valstī?

Karstums kausē Latvijas ceļus, braukšanas ierobežojumus neieviesīs

Karstums kausē Latvijas ceļus, braukšanas ierobežojumus neieviesīs

Karstais laiks kausē arī autoceļus – deformē braucamo daļu un liek asfaltam “svīst”, veidojot slidenu brauktuvi. Tomēr Latvijas Valsts autoceļu uzturētājs pagaidām neplāno ieviest ne ātruma, ne smagā kravas transporta pārvietošanās ierobežojumus, noskaidroja LNT Ziņu dienests.

Sešu gadu laikā sola sakārtot visus valsts galvenos ceļus

Sešu gadu laikā sola sakārtot visus valsts galvenos ceļus

Līdz 2020. gadam plānots savest kārtībā vienu trešo daļu jeb trijus simtus Latvijas tiltu, kā arī visus valsts galvenos ceļus un 75% no valsts reģionālajiem ceļiem, tā LNT raidījumā “900 sekundes” pauda uzņēmuma „Latvijas Valsts ceļi” valdes priekšsēdētāju Jānis Lange.