VIDEO: kā pareizi uztrenēt presi mājas apstākļos

0 komentāri

Visos laikos sievietes ir tiekušās izskatīties maksimāli skaisti. Lai iegūtu vēlamo efektu- lietā iet pilnīgi viss: kosmētika, skaists apģērbs, diētas un fiziski vingrinājumi. Taču vai tu zināji, ka nav obligāti jātērē savi iekrājumi uz svaru zāles un aizdomīgu brīnumtablešu iegādāšanu, lai panāktu vēlamās formas?! Lūk, video un daži padomi, kā pareizi uztrenēt presi mājas apstākļos.

Vingro uz tukšu vēderu

Pirms sāc trenēt presīti, pārliecinies, ka tavs barības rezervuārs jeb kuņģis ir pilnībā tukšs. Pretējā gadījumā izpildot vingrinājumus tu jutīsies diskomfortu. Kā arī ņem vērā to, ka uz pilnu vēderu, uztrenēt presi ir daudz grūtāk. Tāpēc trenējies ne agrāk kā divas stundas pēc ēšanas reizes un ne vēlāk kā divas stundas pirms miega.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Izvēlies pareizu virsmu

Paši optimālākie apstākļi priekš preses vingrinājumiem ir taisna, cieta virsma. No mīkstas virsmas nebūs daudz jēgas, kā arī pastāv risks traumēt mugurkaulu. Katrs vingrinājums ir jāizpilda ne vairāk kā 15 reizes. Pats optimālākais  vingrinājumu režīms ir izlaižot vienu dienu. Vēlams trīs reizes nedēļā.

Iesildies

Pirms sāc presītes vingrinājumus, obligāti iesildies. Priekš tā noderēs jebkura intensīva aktivitāte. Vari paskriet uz vietas, palēkāt, atrā tempā veikt rīta vingrinājumus un dažas aerobikas kustības.

Rūpējies par veselību

Lai pareizi uztrenētu vēdera muskuļus ir jānoguļas uz jogas paklājiņa. Parūpējies par to , lai telpā nav caurvēja, savādāk pastāv risks sapūst nieres.

Video:

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas