Mareks Osovskis: astoņi padomi, kā audzēt muskuļus, nekaitējot veselībai

Skaties Latvijas sieviešu basketbola izlases spēļu tiešraides!
Kārlis Komarovskis

Autors: Kārlis Komarovskis

Sporta žurnālists

0 komentāri

2. Neaizrauties ar uztura bagātinātāju lietošanu

2/9

Slodzes jāpalielina pakāpeniski

Foto: AP/Scanpix

Foto: AP/Scanpix

Viena no svarīgākajām lietām, uzsākot treniņus svaru zālē vai ārā pie stieņiem, ir jāizvērtē savas veselības stāvoklis. Turklāt slodzes jāpalielina pakāpeniski, jo muļķīgi domāt, ka visu vienā dienā var “sakačāt”. Tāpat bez trenera un zināšanām, kā precīzi veikt vingrinājumus, uz zāli doties nevajadzētu.

2. Neaizrauties ar uztura bagātinātāju lietošanu

2/9
Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk
0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
Uz XII Jaunatnes dziesmu un deju svētkiem pulcēsies 40 000 Igaunijas jauniešu

Uz XII Jaunatnes dziesmu un deju svētkiem pulcēsies 40 000 Igaunijas jauniešu

Mēdz sacīt, ka latvieši ir liela dziedātāju tauta. Tomēr ar bagātīgām tradicionālo dziesmu un deju tradīcijām var lepoties arī mūsu ziemeļu kaimiņi igauņi. Līdzīgi kā Latvijā Igaunijā dziesmu un deju svētki norisinās ik pēc pieciem gadiem. Savukārt šovasar Tallinas lielākajās estrādēs jau 12. reizi noritēs arī Jaunatnes dziesmu un deju svētki, kas pulcēs tieši jaunākās paaudzes korus un deju kolektīvus no visas Igaunijas.

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas