Paradumi, kurus ievēro slaidas sievietes

1 komentārs

Protams, mūsu vidū ir ļoti daudz tā saucamo ”caurbiru”, kuras var ēst cik grib, ko grib, un nesportot, bet vienalga viņu apģērba izmērs nebūs lielāks par 36. Taču nebūt ne visām tievajām dāmām ir tik brīnišķīgs liktenis. Lai tu arī varētu sevi pieskaitīt pie slaidajām, nav jākrīt galējībās, bet jāievēro elementāri paradumi, kas ļoti vienkārši ļaus saglabāt tev skaistu figūru.

1. Izgulies.

2. Nepakļauj sevi ēdiena kultam. Meklē baudu visur sev apkārt, izņemot ledusskapi.

3. Mīli un cieni savu ķermeni.

4. Dzer daudz ūdens.

5. Ej prom no galda, kad vēl ir viegla bada sajūta.

6. Izvairies no īslaicīgām diētām, kas pārvērš dzīvi par elli.

7. Nodarbojies ar sportu.

8. Neapskaud pārāk kārnajām modelēm.

9. Iegādājies sev skaistu apģērbu.

10. Ēd tikai kvalitatīvu un garšīgu ēdienu.

11. Nesmēķē.

12. Nelieto pārāk daudz alkohola.

13. Nevakariņo īsi pirms gulētiešanas.

14. Ēd 4-6 reizes dienā pa nelielām porcijām.

15. Brokastīs ēd produktus, kur ir vērtīgie ogļhidrāti  (biezputras, pilngraudu maize u.tml.).

16. Pirms gulētiešanas dzer kefīru.

17. Neaizliedz pilnībā sev saldumus. Tas radīs tikai lielāku kāri pēc tiem.

18. Kārtīgi sakošļā ēdienu.

19. Nerij! Ēd maziem kumosiņiem.

20. Neaizraujies ar ”attaukotajiem” produktiem, un cukura aizvietotājiem. Ēdienam organisms ir jāpabaro.

21. Neēd pie televizora un datora.

22. Ja gadījies pārēsties, uztver to mierīgi. Tā nav katastrofa. Rīt ēdīsi mazāk.

FOTO. Skaistumkonkursi laiku lokos. Pilnīgi noteikti viņas visas ievēro vismaz pusi no šiem zelta paradumiem. Izvēlies, kurai tu gribi līdzināties, un uz priekšu!

23. ”Neārstē” stresu ar šokolādi.

24. Ēd lēnām.

25. Atsakies no pusfabrikātiem un ātrajām uzkodām.

26. Dzer kafiju un tēju bez cukura.

27. Daudz staigā kājām.

28. Regulāri nodarbojies ar seksu.

29. Nedzer ēdienreižu laikā.

30. Necenties izēst šķīvi tukšu kā bērnībā.

31. Ēd no šķīvjiem, kas ir aukstajos toņos ( zils, tumši dzeltens, violets).

32. Samazini sāls patēriņu.

33. Ej kontrastdušā.

34. Nodarbojies ar kaut ko interesantu. Bezdarbība – labākais aptaukošanās provokators.

35. Negaršo, kad gatavo ēst.

36. Kāp uz svariem tikai tukšā dūšā.

37. Iepirkties ej, kad esi paēdusi.

38. Biežāk smejies.

39. Galvenokārt ēd produktus, kas satur olbaltumvielas, augļus, dārzeņus un zaļumus.

40. Lieto dabīgās garšvielas.

41. Uzturi sevī laimes un iemīlēšanās sajūtu.

42. Neuzturies kompānijā, kurā ir daudz dāmu, kas aizrāvušās ar diētām.

43. Ievēro atslodzes dienas, ja jūti, ka pienācis laiks attīrīt organismu.

44. Aizmirsti negatīvos secinājumus: Esmu resna. Esmu slinka utt.

45. Seko līdzi savai veselībai.

46. Lasi labas grāmatas. Smadzenēm fitness nav mazāk svarīgs kā ķermenim.

47. Iemīli zupas.

48. Ej uz masāžām.

49. Nevalkā maisveidīgus apģērbus, kas slēpj figūru.

50. Pilnvērtīgi atpūties pēc darba.

1 komentārs

TOP komentāri

  • Sandra
    0

    Sandra

    Daudz kas ir muļķības

    15.09.2015 17:52

Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks? šodien 09:03

Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ziemassvētki bērniem ir ļoti īpaši svētki – Ziemassvētku vecītis, eglīte, sniegs, piparkūkas, lampiņas, svecītes, dzejoļi un protams – dāvanas! Bez dāvanām bērnam, visticamāk, mūsdienās nav iedomājami Ziemassvētki, jo tieši tāpēc taču tiek rakstītas vēstules vīram uz Ziemeļpolu, lai izstāstītu savas kvēlākās vēlēšanās, ko svētkos gribētu saņemt šogad!

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas