Iegaumē! Septiņas lietas ko nedarīt, pirms ej gulēt

0 komentāri

Iegūt labu nakts miegu nenozīmē iet laikus gulēt. Vakars pirms gulētiešanas ir jāorganizē tā, lai tajā nevaldītu stress, kas varētu veicināt negatīvu domu lieku maisīšanos pa galvu un negatīvu ietekmi uz iemigšanu.

Miegs ir ļoti svarīga dzīves sastāvdaļa. Tas palīdz mums justies ne tikai labāk, bet to mēdz dēvēt arī par nelielu skaistuma eliksīru, kas kā zīme spēj parādīt, vai sieviete ir izgulējusies vai nē. Lielie maisiņi zem acīm un zilie loki ir viena no pazīmēm, kas varētu norādīt, ka nakti neesi labi gulējusi. Miegs var padarīt mūs skaistākas un dzīvespriecīgākas, arī oma uzlabosies un tu ikdienas gaitās nebūsi tik īdzīga.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Foto

Neko pielikt, neko atņemt. Lai iegūtu labu miegu, ir apkopotas septiņas lietas, kas tev nebūtu jādara pirms tu vēlies doties uz savu sapņu, miega pili.

Tehnoloģiskām ierīcēm saki NĒ!

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Pirms dodies gulēt, nelieto nekādas tehnoloģiskās ierīces. Saki Nē telefonam, kura starojums un gaisma var būtiski ietekmēt smadzeņu darbību, neļaujot tām atslābināties.

Miegazāles

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Nelieto miegazāles, ja nu vienīgi, tev ārsts nav konstatējis, ka tev ir diagnosticēts bezmiegs.

Nē alkoholam

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Nelieto alkoholu. Atzīsties, arī tu esi pāris vīna glāzes pirms miega iemalkojusi, jo domā, ka tas tev labāk palīdz aizmigt.  Var jau būt ka tā ir, bet alkohola ietekmē tavs naktsmiegs var būt neregulārs un tu nakts vidū vari biežāk pamosties.

Darbus atstāj darbā

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Darbu atstāj darbā un vakaros nenes to uz mājām. Sliktākajā gadījumā savu klēpjdatoru atstāj somā, un pat nedomā iet guļamistabā. Vakaros pēc darba ir nepieciešama atpūta, nevis lieks stress.

Pēc pieciem vakarā

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Nedzer dzērienus, kuri satur kofeīnu, pēc pieciem vakarā.

Čīzburgeri – slikta doma

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Vakarā neēd treknu pārtiku. Tas liks tavam organismam visu nakti strādāt un nevarēs atslābināties. Smagnēja barība tevi var arī nogurdināt.

Sportam izvēlies agrus rītus

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Pirms gulēt iešanas nevingro. Izvēlies labāk agrus rītus, vai tās stundas kad esi mājās pirms darba. Aktīva fiziskā darbība pirms miega, var izraisīt bezmiegu, jo tavs laimes hormons ir pietiekami strādājis.

0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Preces vai dāvanu kartes – kura ir labākā dāvanu izvēle?

Preces vai dāvanu kartes - kura ir labākā dāvanu izvēle?

Dāvanas izvēlēties nekad nav vienkārši. Jo ļaunāk, ja tas ir kļuvis par pienākumu. Ziemassvētku laiks ir neizbēgams dāvināšanas (un arī saņemšanas) laiks, kas nozīmē – ir jāmeklē un jāpērk dāvanas! Tomēr, ja šis process kļūst par tukšu pienākumu, tas var sagādāt nevajadzīgu stresu un pat negatīvas emocijas. Katru gadu viens un tas pats… Ja tā ir noticis – šogad vajag censties paskatīties uz dāvanu meklēšanu un gatavošanu pavisam citā gaismā! Lasi tālāk un uzzini – kā!

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas