Diēta Piecas ēdamkarotes – veids, kā nomest lieko svaru ātri un veselībai nekaitīgi

0 komentāri

Ja brīvdienās atkal esi padevusies pārēšanās maratonam, tad tagad tevi, iespējams, moka lielāki vai mazāki sirdsapziņas pārmetumi par to, kāpēc gan vajadzēja atkal krist kārdinājumā un tik negausīgi ēst. Turklāt nelāgo sajūtu vēl vairāk pastiprina doma, ka ilgi gaidītās vasaras kleitiņas, īsie šorti un peldkostīmi tūlīt, tūlīt jau būs aktuāli, bet tu nekādi netiec vaļā no nīstās “riepas”. Izmēģini diētu, kuru ievērojot uzmanība tiek pievērsta nevis tik daudz tam, ko tu ēd, bet gan tam – cik tu ēd. 

Šis ēšanas režīms spēj normalizēt svaru pat visai bezcerīgos gadījumos, tikai ir jāievēro viens vienīgs vienkāršs noteikums. Bieži liekā svara iemesls ir izstiepts kuņģis. Tas ir kā apburtais loks: jo vairāk cilvēks ēd, jo lielāks ir kuņģis, un,  – jo kuņģa sieniņas ir vairāk izstaipītas, jo vairāk gribas ēst…Tādēļ vissvarīgākais ir no šī riņķa  danča izkļūt .

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Samazini porcijas izmēru, ko apēd vienā ēdienreizē, un tas būs pirmais solis ceļā uz dabisku svara zudumu!

Kuņģis iegūs normālus apmērus, stabilizēsies vielmaiņas procesi, un liekais svars pazudīs uz neatgriešanos. Izmēģini diētu, kuras nosaukums izsaka visu – Piecas ēdamkarotes… Efekts garantēts!

Diēta Piecas ēdamkarotes

Foto: AĢENTŪRA/SCANPIX

Foto: AĢENTŪRA/SCANPIX

Kā ievērot diētu

  • Vienas ēdienreizes porcijā ir ne vairāk kā 150 -200 g vai 5 ēdamkarotes ēdiena.
  • Nav stingru aizliegumu iekļaut ēdienkartē konkrētus produktus, taču, lai iegūtu pēc iespējas labākus rezultātus, izslēdz no tās ceptus ēdienus, šokolādi, saldinātos gāzētos dzērienus. Tēju un kafiju centies dzert bez cukura.
  • Starp ēdienreizēm ievēro 3 stundu intervālu. Tūlīt pēc ēšanas neuzdzer ūdeni vai kādu citu dzērienu.  Tieši šis ir viens no iemesliem, kāpēc kuņģa sienas izstaipās.

Diētas Piecas ēdamkarotes piemērs vienai dienai

Foto: AĢENTŪRA/SCANPIX

Foto: AĢENTŪRA/SCANPIX

7:00 5 ēdamkarotes auzu pārslu biezputras ( var arī rīsus, griķus, prosu vau musli). Pēc pusstundas tēja bez cukura, kafija ar pienu – pēc izvēles.

10:00  – jebkurus augļus, augļu salātus, jogurtu ar augļiem ( atceries – ne vairāk kā 150 – 200 g)

13:00 – 5 ēdamkarotes griķu ( var arī kartupeļu biezeni rīsus, tvaicētus dārzeņus, zirņu biezputru).  Vai arī  – 200 g zivs vai 200 g liellopu gaļas. Var arī apvienot, piemēram: 2 ēdamk. griķu un gabaliņš gaļas.

16:00   200 g kefīra, vai gurķis ar tomātu, vai 5 karotes svaigo salātu. Vari uzkost riekstus vai žāvētus augļus. Vai arī pagatavo nelielu lavašu ar cieto sieru.

19:00 – 5 ēdamkarotes griķu vai 200 g  zivs, vai glāze kefīra, vai arī 5 ēdamkarotes tvaicētu dārzeņu.

Šāda diēta tev palīdzēs zaudēt svaru ļoti ātrai un nenodarīs ļaunumu tavai veselībai.

Foto

Pēc šīs diētas svars neatgriezīsies: ja kuņģa sieniņas būs sarāvušās, ēst vairs tik ļoti  negribēsies, un pārēšanās ”lēkmes” paliks pagātnē.

0 komentāri
Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ziemassvētki bērniem ir ļoti īpaši svētki – Ziemassvētku vecītis, eglīte, sniegs, piparkūkas, lampiņas, svecītes, dzejoļi un protams – dāvanas! Bez dāvanām bērnam, visticamāk, mūsdienās nav iedomājami Ziemassvētki, jo tieši tāpēc taču tiek rakstītas vēstules vīram uz Ziemeļpolu, lai izstāstītu savas kvēlākās vēlēšanās, ko svētkos gribētu saņemt šogad!

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas