8 veidi, kā zaudēt svaru bez diētām un sporta nodarbībām

0 komentāri

Vēlies zaudēt svaru, bet tev nav laika nodoties fiziskām aktivitātēm un, iedomājoties par diētu, tevi pārņem šermuļi? Tad tev lieliski noderēs šie astoņi veidi, kā zaudēt svaru bez īpašas piepūles.

Līdz ar jaunās sezonas peldkostīmu modeļu parādīšanos veikalu plauktos arvien vairāk nākas domāt, kā līdz vasarai tikt pie ideālā auguma. Mums, Skaties.lv, ir risinājums!

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Sagatavoties pludmales sezonai vari arī, nedaudz mainot savus ikdienas paradumus. Uzzini, kā bez īpašas piepūles zaudēt svaru, ievērojot šos astoņus principus.

Neizlaid brokastis

Foto: SCANPIX

Foto: SCANPIX

Ik dienu sāc ar brokastīm. Ir pierādīts, ka cilvēki, kas no rītiem izlaiž brokastis, visbiežāk pirms pusdienām našķējas ar uzkodām, kas satur daudz cukura un tauku.

Ogļhidrātus ēd dienas pirmajā pusē

Foto: SCANPIX

Foto: SCANPIX

Ogļhidrātiem bagātos produktus – graudaugu produktus un augļus – ēd dienas pirmajā pusē, jo organismam ir nepieciešams vairāk laika, lai šos produktus sagremotu. Turklāt šie produkti dod sāta sajūtu, tāpēc tev negribēsies našķēties starp ēdienreizēm.

Lifta vietā izvēlies kāpnes

Foto: SCANPIX

Foto: SCANPIX

Tā vietā, lai ērti pārvietotos ar liftu vai eskalatoru, izvēlies iet pa kāpnēm. Tā tu 12 nedēļu laikā vari zaudēt pat līdz 2% sava vidukļa apkārtmēra.

Saproti, ko organisms patiesībā vēlas

Foto: SCANPIX

Foto: SCANPIX

Iespējams, brīdī, kad tev ļoti kārojas šokolādi, tavs organisms patiesībā vēlas cukuru. To tu vari uzņemt, arī apēdot kādu augli, kas ir daudz veselīgāka alternatīva, bet apmierina organisma kāri pēc salduma.

Apēd savas kalorijas

Foto: SCANPIX

Foto: SCANPIX

Kalorijas vislabāk uzņemt ir, tās apēdot, tā ilgāk saglabājot sāta sajūtu. Tāpēc labāk starp ēdienreizēm apēd ābolu, nevis izvēlies izdzert sulas glāzi.

Izveido ūdens dzeršanas plānu

Foto: SCANPIX

Foto: SCANPIX

Lai arī cik daudz neatgādinātu dzert pietiekami ūdens, tik un tā sanāk aizmirst. Tāpēc veido savu ūdens dzeršanas plānu – iedzert ūdens malku ikreiz, kad pārbaudi savu e-pastu vai ieej kādā no saviem sociālo tīklu profiliem. Tā tu nekad vairs neaizmirsīsi dzert ūdeni.

Pirms katras ēdienreizes izdzer glāzi ūdens

Foto: SCANPIX

Foto: SCANPIX

Bieži vien, kad tevi moka bads, patiesībā tavs organisms ir izslāpis. Tāpēc pirms katras ēdienreizes izdzer glāzi ūdens, tā tu apēdīsi mazāk.

Izvēlies stāvēt

Foto: SCANPIX

Foto: SCANPIX

Ja vēlies zaudēt svaru, ērto zvilnēšanu krēslā nomaini uz stāvēšanu. Stāvi visur, kur to vari atļauties – braucot sabiedriskajā transportā, strādājot, gatavojot.

Foto:

0 komentāri
Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ziemassvētki bērniem ir ļoti īpaši svētki – Ziemassvētku vecītis, eglīte, sniegs, piparkūkas, lampiņas, svecītes, dzejoļi un protams – dāvanas! Bez dāvanām bērnam, visticamāk, mūsdienās nav iedomājami Ziemassvētki, jo tieši tāpēc taču tiek rakstītas vēstules vīram uz Ziemeļpolu, lai izstāstītu savas kvēlākās vēlēšanās, ko svētkos gribētu saņemt šogad!

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas