Bekhemu dēls kļuvis par poļu zīmola reklāmas seju

0 komentāri
Bekhemu dēls kļuvis par poļu zīmola reklāmas seju
Foto: reservedbrand/Instagram

Vitorijas un Deivida Bekhemu piecpadsmitgadīgais dēls Brūklins, ejot jaunākā brāļa Romeo pēdās, uzsācis modeļa karjeru. Par reklāmas seju savai jaunajai kolekcijai B. Bekhemu izraudzījies veiksmīgais poļu zīmols Reserved.

Reserved jaunās kolekcijas reklāmas kampaņa tiks palaista februārī, un tajā Brūklins Bekhems reklamēs puišiem domāto kolekciju Volcano Explosion, kas apvieno sporta un modes apģērbu. Izvēle par Brūklina piesaistīšanu kā reklāmas seju ir likumsakarīga, jo jaunā kolekcija paredzēta aktīva dzīves veida piekritējiem un jaunietis cer iet tēva gaitās, kļūstot par talantīgu futbolistu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Šī nav pirmā reize, kad kāds no Bekhemu atvasēm iesaistās reklāmas jomā. Jaunākais brālis Romeo divas reizes piedalījies britu zīmola Burberry kampaņās. 12 gadus vecais zēns par astoņu stundu darbu nopelnīja 45 tūkst. angļu mārciņu. Cik zīmolam Reserved izmaksās Brūklina piesaistīšana, pagaidām netiek ziņots.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
”Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar ”Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

“Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar “Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

23.martā, ”Mill Rīga” telpās norisinājās ”Absolut Invite 2017” bārmeņu konkurss, kurā notika cīņa par galveno balvu – iespēju piedalīties ”Absolut Invite” pasaules finālā – Zviedrijā, kā arī gada garumā kļūt par ”Absolut” sadarbības bārmeni, kopā apceļojot pasaules labākos bārus. Sīvā cīņā uzvaru izcīnīja ”Mākonis Coctail&Designe” pārstāvētā komanda, kuras sastāvā bija bārmeņi Rihards Piternieks un Ilmārs Munkevics.

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas