VIDEO: uzzini, vai atslodzes dienas tiešām palīdz sasniegt vēlamo rezultātu

0 komentāri

Dāvanu pirkšana, piparkūku cepšana, gatavošanās ballītēm – šo visu lielo, jauko “ārprātu”sauc par pirmssvētku drudzi, un tas nenoliedzami ir sācies. Sievietēm viena no svarīgākajām domām, kas aizņem prātus, lai Ziemassvētku un Jaunā gada svinībās izskatītos nevainojami. Daudzas no mums par savu labo izskatu rūpējas, ievērojot atslodzes dienas. 

Nereti atslodzes dienas tiek ievērotas arī pēc svētkiem, kad ir “morālās paģiras” par iepriekšējā vakarā uzņemto pārtikas daudzumu. Uzturas speciāliste Guna Rijkure stāsta, ka atslodzes dienas var ievērot 1-2 reizes nedēļā. Visbiežāk izvēle tiek izdarīta par labu, piemēram, kefīram vai kādiem augļiem.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Visbiežāk cilvēki atslodzes dienas ievēro pēc mēness kalendāra. Jauna un augoša mēness ietekmē organismam ir nosliece uz uzņemtās barības maksimālu izmantošanu. Pilnmēness un dilstoša mēness ietekmē organisms cenšas atbrīvoties no visa liekā, tādēļ arī atslodzes dienas ir izdevīgi ievērot, kad ir dilstošs un pilnmēness.

Foto

 

Visbiežāk tiek ievēroti šādu atslodzes dienu režīmi:

  • dzer tikai ūdeni vai ūdeni ar citronu;
  • ēdienkartē – tikai gurķi;
  • ēdienkartē – tikai āboli;
  • ēdienkartē – tikai kefīrs.

Nereti cilvēki atsakās no šīm atslodzes dienām, jo viņiem šķiet, ka labāk ir neēst vispār, nevis ierobežot uzņemtās pārtikas daudzumu.

“Atslodzes diena nozīmē samazināt uzņemto kaloriju daudzumu līdz 400 kalorijām. Palikt uz plika ūdens nav laba ideja,” saka gastroenterologs Sabri Abdelmasī.

Video

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas