Ārija pret saaukstēšanos

0 komentāri

2. 2. vingrinājums

2/4

1. vingrinājums

Foto: Scanpix

Foto: Scanpix

Lai uzlabotu ner­vu sistēmas dar­bību un stiprinātu imu­nitāti, salieciet abas rokas elkoņos, strau­ji pietupieties, veicot īsu ieelpu caur de­gunu, pēc tam ātri iztaisnojieties kā zaldātiņš — ne­iz­elpojot. Atkārtojiet vingrinājumu tik ilgi, kamēr plaušas “līdz malām” pie­pildās ar gaisu un ie­elpot vairs nav iespējams. Šajā brīdī vei­ciet mierīgu izelpu, caur zobiem lai­žot skaņu “s-s-s”.

2. 2. vingrinājums

2/4
Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk
0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas