Aktrise Zane Vaļicka: nūjošana ir vislielākā kaloriju dedzinātāja

0 komentāri

Visbiežāk, cēli soļojot un ritmā atspiežoties uz nūjām, varam redzēt kundzītes cienījamos gados. Tādēļ varbūt arī izveidojies stereotips – nūjošana ir ”omīšu sporta veids.” Tas ir tikai un vienīgi mīts. Speciālisti ir aprēķinājuši, ka nūjošana nodarbina 90% no mūsu muskuļiem, bet, ja nūjojam labā kompānijā un apsrpriežam visas aktualitātes, tad nodarbināti tiek visi 100% mūsu ķermeņa muskuļu.
Ja šajā pavasarī, vai jau agrāk esi nolēmusi sākt nūjot, tad Skaties.lv piedāvā Tev nūjošanas treneres Gaļinas Gorbatenkovas ieteikumus, kas jādara, lai varētu uzsākt šo nodarbošanos.

Aizej pie trenera

Speciālisti ir pierādījuši, kas vispareizāk nūjo tie, kuri pirmās 6 -8 nodarbības pavada trenera uzraudzībā.
Ir izstrādātas tehniski ļoti smalkas nianses, ar kurām var iepazīties ”10 soļu programmā.” Kuras ir pārliecinātas par savām spējām apgūt visu  no teorijas, var saņemt drukātas pamācības, kurās katrs ”solis” ir aprakstīts.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Nepērc nūjas

Droši vien šķiet, ka nevar doties pie nūjošanas instruktora mācīties bez galvenā – nūjām. Trenere norāda uz pretējo. Nekādā gadījumā nav jāsteidzas ar nūju pirkšanu. Bieži vien nezinātāji nopērk pavisam nepiemērotas nūjas. Veikalos neviens visdrīzāk nebrīdinās, ka nūjas, kuras pērkat, ir domātas, piemēram, staigāšanai kalnos. Nepiemērotas nūjas ir smagas, ražotas no alumīnija nevis no karbona. Tām nav piemērotu roku siksniņu. Turklāt tās bieži vien neiztur pat pirmo treniņu. Instruktors parādīs un izskaidros, kādas nūjas vislabāk iegādāties.

Ērts apģērbs

Apģērbs, ja vien nav kādas veselības problēmas, galvenais, lai ir ērts.

Visi apavi neder

Ar apaviem ir mazliet sarežģītāk. Nūjošanai nederēs ne skriešanas, ne aerobikas apavi. Tiem ir pārāk šaurs purngals. Ir speciāli apavi nūjošanai, bet var arī izmantot brīvā laika apavus. Galvenais – lai zole būtu cieta, bet papēdis nedrīkst būt augstāks par 3 cm.

Zane Vaļicka nūjo kompānijā

Aktrise Zane Vaļicka nūjo jau ceturto gadu. Ikdienā Zanei patīk sportot – gan skriet, gan doties uz baseinu peldēt. Nūjošanas pamatus sākumā nedaudz apguvusi trenera vadībā. Ar īpašas mobilās aplikācijas palīdzību Zane atklājusi, ka nūjošanas laikā tiek sadedzinātas vairāk kalorijas, nekā skrienot vai braucot ar velosipēdu.

Skaties video!

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
Vai zināji? Ultravioletie stari – tas ir negantākais ādas ienaidnieks

Vai zināji? Ultravioletie stari - tas ir negantākais ādas ienaidnieks

Tuvojoties vasarai, aizvien biežāk uzturamies ārpus telpām un lutinām sevi ar saules gaismu un siltumu. Saule sniedz mums enerģiju, palīdz organismam ražot pietiekami daudz D vitamīna un stiprina imūnsistēmu, taču ir ļoti svarīgi izprast arī saules staru negatīvos efektus, pievērst uzmanību mūsu ādas veselībai un sauļoties atbildīgi.

Pareiza ādas kopšana vasarā nozīmē skaistu ādu visu gadu

Pareiza ādas kopšana vasarā nozīmē skaistu ādu visu gadu 2

Kamēr mums vasara ir brīvdienu, izklaides un dažādu citu baudu laiks, mūsu ādai šī sezona ir īstākais izaicinājums. Vai tev jau ir skaidrs, kādi pasākumi būtu jāveic un kas jāzina, lai gada karstākais un skaistākais laiks neradītu nevajadzīgus apgrūtinājumus un neērtības?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas