5 ūdens dzeršanas likumi

3 komentāri

2. Pareizais laiks

2/7

5 ūdens dzeršanas likumi

Foto:Katherine Johnson, Flickr

Foto:Katherine Johnson, Flickr

Minimālais ūdens patēriņš dienā veselam cilvēkam ir 1,5 litri. Ūdens diennakts norma, kas būtu jāizdzer pieaugušam cilvēkam, ir 30–40 g uz 1 kg ķermeņa masas. Cilvēkiem, kuriem ir liekais svars, ir ieteicams pie diennakts normas vēl klāt izdzert 1 glāzi uz katriem 10 kg liekā svara. Slimības, fiziskās slodzes laikā, pēc pirts apmeklējuma un karstos laika apstākļos ūdens daudzums patēriņš ir jāpalielina.
Pārāk daudz dzert ūdeni arī nav labi. Ja dzer vairāk par 3 l ūdens, tad tā ir pārāk liela slodze nierēm un sirds asinsvadu sistēmai.

2. Pareizais laiks

2/7
Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk
3 komentāri

TOP komentāri

  • Jānis A Ronis
    +1

    Jānis A Ronis

    tad jau neviens nedrīkst svērt vairāk par 100kg,savādāk sačakarēs nieres bet ir pēc jūsu rakstītā 100kilogramniekam jāiizdzer vairāk 0ar 3l ūdens,murgs kaut kāds...

    27.05.2015 11:37

  • Zinta
    0

    Zinta

    Nu ja kads sver 100kg, tad pamatigi jadoma ne tikai par to, cik daudz izdzer, bet arī, cik daudz apēd :)) varbūt kādu kartupeļu šķīvi var aizvietot ar glāzi ūdens? ;))

    02.06.2015 15:59

  • Lolita Ozolina
    0

    Lolita Ozolina

    Nekas jauns šeit nav pateikts!

    27.05.2015 12:05

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas