Sociālā tīkla maģija – jauka akcija, kas aicina “kost” arī vilcienā

0 komentāri
Sociālā tīkla maģija – jauka akcija, kas aicina “kost” arī vilcienā
Foto: Twitter

Lai gan Pasažieru vilciena akcijai #Kodarivilciena bijis cēls mērķis, tā ir… “noskrējusi no sliedēm” un piedzīvojusi negaidītu pavērsienu.

Mikroblogošanas vietnes Twitter asprātīgākie lietotāji steidz dalīties, kā, braucot vilcienā, patērēto laiku pārvērst patīkamos mirkļos, un izveidojuši savu redzējumu par šo tēmturi – #KodAriVilciena.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

“Konkurss Ko TU dari vilcienā? Iesūti bildi, kurā redzams, kā tu pavadi laiku vilcienā, un laimē balvas!” pirms valsts svētkiem izziņoja Pasažieru vilciens. Šodien akcija guvusi negaidītu atsaucību un citādāku vēstījumu.

   

 

 

   

 

 

   

 

 

   

 

 

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
”Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar ”Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

“Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar “Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

23.martā, ”Mill Rīga” telpās norisinājās ”Absolut Invite 2017” bārmeņu konkurss, kurā notika cīņa par galveno balvu – iespēju piedalīties ”Absolut Invite” pasaules finālā – Zviedrijā, kā arī gada garumā kļūt par ”Absolut” sadarbības bārmeni, kopā apceļojot pasaules labākos bārus. Sīvā cīņā uzvaru izcīnīja ”Mākonis Coctail&Designe” pārstāvētā komanda, kuras sastāvā bija bārmeņi Rihards Piternieks un Ilmārs Munkevics.

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas