Slaveni rīdzinieki Rīgas kampaņas ietvaros izmitinās un izklaidēs ārvalstu tūristus

0 komentāri

Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB) šomēnes sāks jaunu Rīgas reklāmas kampaņu “Celebrity Couch”, kas sniegs iespēju sešiem ārzemniekiem padzīvot kopā ar kādu no Latvijas slavenībām redzēt Rīgu tādu, kā to redz un jūt vietējie.

Savas mājas siltumu un viesmīlību ārvalstu viesiem piedāvās modes blogere Agnese Kleina, šefpavārs Mārtiņš Sirmais, DJ Artūrs Mednis, ekspremjers Māris Gailis, pasaules čempions minidromā Toms Alsbergs un grupa “Instrumenti”.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

“Ar “Celebrity Couch” kampaņu mēs vēlamies akcentēt Rīgas dažādību un plašās iespējas, kā arī uzrunāt gados jaunāku auditoriju. Tāpēc slaveno un viesmīlīgo rīdzinieku video vizītkartēs Rīga redzama gan kā pilsēta kultūras un arhitektūras baudītājiem, gan modes un ballīšu faniem, gan aktīvās un ekstrēmās atpūtas cienītājiem, kā arī, protams, Rīga kā pilsēta gardēžiem,” skaidro RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča.

Kampaņas mājaslapā www.celebritycouch.lv no 13. līdz 31.augustam ikvienam ārvalstīs dzīvojošajam interesentam, noskatoties izveidotās rīdzinieku video vizītkartes, ir iespēja izvēlēties slavenību, kuru visvairāk vēlētos satikt un izbaudīt viņas ikdienas gaitas, un pieteikties ciemos.

Katram rīdziniekam izlozes kārtā tiks noteikts viens ārvalstīs dzīvojošais kampaņas dalībnieks, kurš tad arī, atbraucot uz Rīgu, kopā pavadīs vairākas dienas ar izvēlēto vietējo slavenību – iepazīstot Rīgu uz velosipēda, pamēģinot vadīt vienu no slavenākajiem Rīgas restorāniem, piedaloties jaunu dizainu tapšanā, piedaloties īstā grupas mēģinājumā, kļūstot par vienu no nakts ballīšu DJ, aplūkojot Rīgu no upes krastiem un piedaloties virknē citu aktivitāšu.

Kampaņas pirmās kārtas uzvarētāji tiks paziņoti 8.septembrī, un plānots, ka Rīgā tie ieradīsies septembra un oktobra mēnešos. Otrajā kampaņas daļā tiks publicētas bildes un video stāsti no kampaņas uzvarētāju viesošanās Rīgā.

Kampaņas galvenās mērķa valstis ir Vācija, Zviedrija, Somija, Norvēģija, Nīderlande, Lietuva un Igaunija. Tā kā kampaņas popularizēšanai pamatā tiek izmantoti interneta mediji un sociālais medijs Facebook, paredzams, ka kampaņa sasniegs arī citu valstu iedzīvotājus.

Reklāmas un PR kampaņas kopējās izmaksas ir 200 tūkstoši eiro. Galveno balvu uzvarētājiem, kuri laimēs nedēļas nogali Rīgā, “Live Rīga” nodrošinās sadarbībā ar aviokompāniju “airBaltic”.

0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Preces vai dāvanu kartes – kura ir labākā dāvanu izvēle?

Preces vai dāvanu kartes - kura ir labākā dāvanu izvēle?

Dāvanas izvēlēties nekad nav vienkārši. Jo ļaunāk, ja tas ir kļuvis par pienākumu. Ziemassvētku laiks ir neizbēgams dāvināšanas (un arī saņemšanas) laiks, kas nozīmē – ir jāmeklē un jāpērk dāvanas! Tomēr, ja šis process kļūst par tukšu pienākumu, tas var sagādāt nevajadzīgu stresu un pat negatīvas emocijas. Katru gadu viens un tas pats… Ja tā ir noticis – šogad vajag censties paskatīties uz dāvanu meklēšanu un gatavošanu pavisam citā gaismā! Lasi tālāk un uzzini – kā!

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas