Paklīdušas baumas par summām, kas sponsoriem ļauj ”zīmēties” jaunajā Bonda filmā

0 komentāri
Paklīdušas baumas par summām, kas sponsoriem ļauj ”zīmēties” jaunajā Bonda filmā
Foto: AFP/ LETA

Līdz ar jaunās Džeimsa Bonda filmas Spektrs (Spectre) klajā laišanu lieliem ieņēmumiem gatavojas ne vien filmas veidotāji, bet arī sponsori. Viņi ieguldījuši ne mazums līdzekļu, lai filmā reklamētu savu produkciju.

Džeimss Bonds ir atpakaļ, un līdz ar aģenta 007 faniem līksmo arī tādas kompānijas kā Gillette, Heineken un Belvedere Vodka, kas samaksājušas milzu summas par savu produktu parādīšanu filmā. Mārketinga speciālisti Džeimsa Bonda filmas vērtē kā kino ekvivalentu olimpiādei. Dienu pēc jaunākās Bonda franšīzes epizodes pirmizrādes zīmoliem un uzņēmējiem, kas saistīti ar britu slepenā aģenta dēkām, ir iemesls svinēt. Daniela Kreiga atveidotais varonis ir ideāls reklāmas tēls.

Mārketinga eksperts Žaks Koks skaidro, ka Bonds ir sliktais zēns, kam ir savs stils ar ievirzi uz jaunajām tehnoloģijām, viņam ir savi morāles standarti, tāpēc ikviens viņā var saskatīt to, ko viņš grib. Tehnoloģiju faniem viņš patīk, sievietēm viņš patīk, sliktajiem zēniem viņš patīk, arī vecāka gadagājuma cilvēkiem viņš patīk.

Kļūstot par sponsoru, uzņēmums vai zīmols iegūst iespēju izmantot Bonda tēlu savās televīzijas reklāmās, kā to dara Gillette un Heineken, vai arī rīkot greznas ballītes ar Bonda iemīļotajiem kokteiļiem galvenajā lomā. Summas, kuras sponsori maksā par saistību ar Džeimsu Bondu, publiski netiek atklātas, taču tās ir iespaidīgas. Neoficiāli tiek minēts, ka Heineken par šādu iespēju samaksājuši 28 miljonus dolāru.

FOTO: filmas Spektrs pirmizrāde Londonā

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
”Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar ”Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

“Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar “Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

23.martā, ”Mill Rīga” telpās norisinājās ”Absolut Invite 2017” bārmeņu konkurss, kurā notika cīņa par galveno balvu – iespēju piedalīties ”Absolut Invite” pasaules finālā – Zviedrijā, kā arī gada garumā kļūt par ”Absolut” sadarbības bārmeni, kopā apceļojot pasaules labākos bārus. Sīvā cīņā uzvaru izcīnīja ”Mākonis Coctail&Designe” pārstāvētā komanda, kuras sastāvā bija bārmeņi Rihards Piternieks un Ilmārs Munkevics.

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas