Jauns pavērsiens – Pasažieru vilciens alkohola vietā mudina kost ko citu

0 komentāri

Defektu mēģināt padarīt par efektu. To cenšas panākt uzņēmums Pasažieru vilciens, kas pievienojies daudziem pasaules uzņēmumiem, kuru kampaņas sociālajos tīklos izvērsušās ne tā, kā plānots.

Uzņēmums mikroblogošanas vietnē Twitter uzsāka kampaņu ar mirkļbirku Ko Darīt Vilcienā, aicinot iesūtīt bildes, kā cilvēki pavada laiku vilcienā, un laimēt balvas.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Tomēr ātri vien Twitter lietotāji paspēlējās ar vārdiem, pārveidojot šo saukli par Kod Arī Vilcienā, ievietojot desmitiem attēlu par alkohola lietošanu vilcienos un tā sekām.

Pasažieru vilciens, reaģējot uz to, mēģina labot kas labojams, pielāgojoties jaunajai mirkļbirkai – alkoholu gan aizstājot ar piparkūku.

 

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas