Coca-cola rada nebijušu reklāmu, no kuras iespējams padzerties

0 komentāri

Kompānijas Coca-cola mārketinga guru allaž izcēlušies ar izteiksmīgi radošām idejām, tomēr nu viņi meistarībā pārspējuši paši sevi.

Uzņēmuma pārstāvji radījuši izdzeramo reklāmu. Lai kur šī reklāma atrastos, radio, TV, drukātajā presē vai sociālajos tīklos, pēc tās noskatīšanās, noklausīšanās vai izlasīšanas tavas slāpes tiks remdētas.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Coca-cola radījusi ne vien reklāmas instalācijas, no kurām plūst pavisam īsta kola, bet arī padzirdījuši savus cienītājus ar tehnoloģiju palīdzību. Ikviens, kurš, TV redzot Coca-colas reklāmu, dzēriena ieliešanas skaņu ierakstījis lietotnē Shazam, vēlāk to varēja samainīt pret savu Coca-colas pudelīti tuvākajā lielveikalā. Līdzīgas akcijas notikušas arī mikroblogošanas vietnē Twitter.com un daudzviet citur.

VIDEO

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
”Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar ”Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

“Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar “Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

23.martā, ”Mill Rīga” telpās norisinājās ”Absolut Invite 2017” bārmeņu konkurss, kurā notika cīņa par galveno balvu – iespēju piedalīties ”Absolut Invite” pasaules finālā – Zviedrijā, kā arī gada garumā kļūt par ”Absolut” sadarbības bārmeni, kopā apceļojot pasaules labākos bārus. Sīvā cīņā uzvaru izcīnīja ”Mākonis Coctail&Designe” pārstāvētā komanda, kuras sastāvā bija bārmeņi Rihards Piternieks un Ilmārs Munkevics.

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas