Coca-cola rada nebijušu reklāmu, no kuras iespējams padzerties

0 komentāri

Kompānijas Coca-cola mārketinga guru allaž izcēlušies ar izteiksmīgi radošām idejām, tomēr nu viņi meistarībā pārspējuši paši sevi.

Uzņēmuma pārstāvji radījuši izdzeramo reklāmu. Lai kur šī reklāma atrastos, radio, TV, drukātajā presē vai sociālajos tīklos, pēc tās noskatīšanās, noklausīšanās vai izlasīšanas tavas slāpes tiks remdētas.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Coca-cola radījusi ne vien reklāmas instalācijas, no kurām plūst pavisam īsta kola, bet arī padzirdījuši savus cienītājus ar tehnoloģiju palīdzību. Ikviens, kurš, TV redzot Coca-colas reklāmu, dzēriena ieliešanas skaņu ierakstījis lietotnē Shazam, vēlāk to varēja samainīt pret savu Coca-colas pudelīti tuvākajā lielveikalā. Līdzīgas akcijas notikušas arī mikroblogošanas vietnē Twitter.com un daudzviet citur.

VIDEO

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
Uz XII Jaunatnes dziesmu un deju svētkiem pulcēsies 40 000 Igaunijas jauniešu

Uz XII Jaunatnes dziesmu un deju svētkiem pulcēsies 40 000 Igaunijas jauniešu

Mēdz sacīt, ka latvieši ir liela dziedātāju tauta. Tomēr ar bagātīgām tradicionālo dziesmu un deju tradīcijām var lepoties arī mūsu ziemeļu kaimiņi igauņi. Līdzīgi kā Latvijā Igaunijā dziesmu un deju svētki norisinās ik pēc pieciem gadiem. Savukārt šovasar Tallinas lielākajās estrādēs jau 12. reizi noritēs arī Jaunatnes dziesmu un deju svētki, kas pulcēs tieši jaunākās paaudzes korus un deju kolektīvus no visas Igaunijas.

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas