“Instameitenes” sāk izkonkurēt klasiskās supermodeles

0 komentāri
“Instameitenes” sāk izkonkurēt klasiskās supermodeles
gigihadid/Instagram - kendalljenner/Instagram

Ņujorkā sākusies gadskārtējā modes nedēļa. Tajā aktīvi piedalīsies arī slavenākās supermodeles, kuras savu īpašo statusu ieguvušas, pateicoties kuplam sekotāju skaitam sociālajos tīklos. Šā iemesla dēļ izdomāts arī īpašs termins – “instameitenes”.

Pirmo reizi vārds “instameitenes” parādījās modes žurnāla Vogue pagājušā gada septembra numurā. Žurnāls savus lasītājus iepazīstināja ar tām modelēm, kuras plaši ilustrē savu dzīvi sociālajos medijos un kuru Twiter un Instagram kontiem ir miljonos mērāms sekotāju pulks.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Žurnāls šīs meitenes nodēvējis par mūsu laikmeta radītajām supermodelēm. Par savu tēlu rūpējas viņas pašas, nevis konkrēts modes nams. Dizaineri par viņām pat cīnās, jo meiteņu ietekme sociālajos medijos garantē konkrētas fanu bāzes uzmanības iegūšanu. Eksperti neslēpj, ka “instameitenes” ir fenomens. Un šobrīd apģērbu vairs nav tik viegli pārdot, jo klients aiz tā vēlas redzēt personību.

Starp “instameiteņu” elites modelēm ir 19 gadus vecā Džidži Hadida – jaunākā Maybelline skaistumkopšanas sērijas līdzekļu seja. Hadidas Instagram kontam seko gandrīz divi miljoni cilvēku. Tiesa, šajā ziņā viņu neskaitāmas reizes pārsteidz Kimas Kardašajanas pusmāsa Kendala Dženere, kurai sociālajos medijos seko 36 miljoni fanu.

“Instameiteņu” elite turpmākajās dienās būs plaši nodarbinātas Ņujorkas Linkolna centrā, kur līdz 19. februārim notiks 76 no 94 oficiālajām Ņujorkas modes nedēļas skatēm.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas