Cehs.lv saskaras ar apvainojumiem žūpībā

0 komentāri

Populārais blogs Cehs.lv nevarēja nedz apstiprināt, nedz noliegt, ka 28. martā Fonoklubā notiekošais Cehstivāls patiesībā ir tikai iegansts, lai pārmērīgi lietotu alkoholiskos dzērienus. Atrunājoties ar aizņemtību, sīkāk komentēt izskanējušās baumas sazvanītais Ceha pārstāvis nevēlējās.

”Man patiešām nav laika komentēt šādas muļķības…” telefoniski norādīja Cehs.lv sabiedrisko attiecību speciālists Kristaps Āls, ”bet varu jums izstāstīt diezgan foršu joku, kuru nesen dzirdēju, “karoče” bārā ienāk krievs, vācietis un žī…” Šinī brīdī saruna pārtrūka.

Sazinoties ar LR Veselības ministriju, lai lūgtu viņus komentēt alkohola lietošanas problēmu jauniešu vidū, izdevās noskaidrot, ka neviens ministrijas darbinieks neko nav dzirdējis ne par kādu Cehstivālu un nevēlas, lai tās vārds tiktu ar to saistīts.

No neoficiāliem avotiem tapis zināms, ka Cehstivāla iepriekšējo gadu sadarbība ar alkoholisko dzērienu zīmolu Hektors šogad vairs netiks turpināta, bet akcents uz alkohola intoksikāciju kā neatņemamu laba laika pavadīšanas sastāvdaļu būs aktuālāks kā jebkad. Analizējot nepārbaudītus statistikas datus, redzams, ka Cehs.lv auditorija šo gadu laikā ir kļuvusi turīgāka un augstāk izglītota, tāpēc Cehstivāla saistīšana ar budžeta klases dzērieniem vairs nav piemērota.

Atkārtoti sazvanot Cehs.lv pārstāvi Kristapu Ālu, viņš aizbildinājās ar aizņemtību, bet solīja uz visiem jautājumiem divu stundu laikā atbildēt Facebook sarakstē, tomēr gaidīto atbilžu vietā žurnālistiem tika nosūtīti ielūgumi uz Candy Crush Saga.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas