Sūdzību dēlis: Specializētā frizieru veikalā mani apkalpo pārdevēja, kura ir nezinoša vai arī nesaprot latviešu valodu!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Labdien! Gribu brīdināt pircējus, kuri apmeklē specializēto frizieru veikalu Dzirnavu ielā 102! Mani apkalpoja pārdevēja, kura vai nu ir nezinoša, vai arī nesaprot latviešu valodu! Gribēju nopirkt sirmiem matiem krāsojošu šampūnu, toniku vai balzamu, kas matus nokrāsos violetā krāsā.

Specializētā frizieru veikalā mani apkalpo pārdevēja, kura ir nezinoša vai arī nesaprot latviešu valodu!

Paļaujoties uz pārdevēju, ja jau esmu atnākusi uz specializēto veikalu, domāju, ka arī pārdevējas ir zinošas par veikala piedāvājumu, tad rezultātā man tika pārdots šampūns, kas ir violetā krāsā, bet nebūt ne krāsojošs!!!

Lūk, tā, atnākot mājās vēlreiz zvanīju uz veikalu un pārjautāju, vai tiešām matus nokrāsos violetā krāsā – jā tiešām, bet nekā! Tātad jautājums: kādi pārdevēji – konsultanti strādā specializētā frizieru veikalā?”

Iesūtīja: Inga

5 komentāri

5 komentāri

  • mjā

    mjā

    es nerunātu krieviski veikalā,tas pirmkārt,te nav krievija.Nezinu konkrēti par šo veikalu,varu teikt no savas pieredzes,tagad pārdevēja,kā jau tagad moderni teikt konsultants,kaķim zem ļipas,viņas nezin ne sastāvu ne izcelsmes valsti,tas ne tikai par kosmētiku,arī par apģērbu,pārtiku.Manos laikos,ka strādāju veikalā, mums vajadzēja zināt visu un man,kā pārdevējai pašai bija interesanti,gan izcelsmes valsts,gan sastāvs.Katru jaunu preci iepazinām,lai varētu to pastāstīt pircējam.
    Es sliecos,ka autore runā patiesību,Frizieru Serviss jums vajadzētu tik tiešām rūpīgāk atlasīt tos savus konsultantus!!!!
  • Frizieru Serviss

    Frizieru Serviss

    Nepatīkami dzirdēt negatīvas atsauksmes par vienu no mūsu veikaliem, jo strādājam Latvijas tirgū jau 15 gadus un vienmēr cenšamies pierādīt sevi klientiem kā uzticamu uzņēmumu, pastāvīgi strādājot pie klientu apkalpošanas un pārdevēju koslultantu kompetences līmeņa celšanas. Veikalos strādā kārtīgi atlasīts personāls, kurš, protams, pārzin valsts valodu, kā arī runā cittautu valodās. Domājams, ka šis virsraksts ir cilvēku uzmanības pievēršanas triks vai klientes nevietā pielietots epitets, kas apzīmē, ka viņa netika sadzirdēta. Ņemot vērā, ka ļoti reti saskaramies ar klientu neapmierinātību, visi pārdevēji pēc vadības lūguma atcerēties, vai ir bijusi šāda kliente, uzreiz klienti atcerējās, jo viņa atpakaļ bija atgriezusies ar pretenzijām. Protams, visa uzņēmuma vārdā vēlamies atvainoties klientei par radušos situāciju. Taču ņemot vērā, ka saviem konsultantiem uzticamies, pēc viņu viedokļa noklausīšanās, vēlamies sniegt komentāru arī no savas puses:
    Kliente atnāca uz veikalu un, tieši kā raksta atsauksmē pati, palūdza tonējošo šampūnu sirmiem matiem violetā krāsā. Taču konsultācijas laikā tika noskaidrots, ka kliente iepriekš jau ir lietojusi kādas firmas violeto tonējošo šampūnu, kas īsti nav devis gaidāmo rezultātu. Ņemot vērā šo faktu, pārdevēji ieteica klientei violeto matu krāsu, kas noteikti dos stiprāku rezultātu, taču kliente atteicās un uzsvēra, ka vēlas tieši šampūnu. Klientei tika pārdots Schwarzkopf Professional matu šampūns sirmo matu tonēšanai (violetā krāsā), kurš attiecīgi no vēlamā toņa iegūšanas jātur matos no 1 līdz 5 minūtem. Pieļaujam, ka šampūnu kliente nepaturēja pietiekoši ilgu laiku vēlamā violetā toņa iegūšanai, kas arī tika ieteikts, kad kliente atkārtoti atnāca uz veikalu ar pretenziju.
    Vēlamies arī uzsvērt, ka Frizieru Serviss ir profesionāls veikals frizieriem, kurš piedāvā arī profesionālus produktus rezultāta uzturēšanai starp friziera apmeklējumiem mājas apstākļos. Taču veikalā nestrādā frizieri, viņi ir pārdevēji konsultanti. Salīdzinājumam piemērs: Ja klientam ir ādas problēmas, viņš iet pie kosmetologa un tad ar ieteikumu no profesionāļa dodas iegādāties līdzekļus ādai. Ja klientam ir veselības problēmas, viņš dodas pie ārsta, un ar recepti dodas uz aptieku nepieciešamo zāļu iegādei. Frizieru Serviss ir labs veikals profesionālu mau kopšanas un veidošanas produktu iegādei, taču mēs iesakām apmeklēt frizierus profesionālu procedūru veikšanai!
  • baiba

    baiba

    Skaties kad neiedeva sampūnu blondajiem matiem dzeltenā toņa neitralizēšanai
  • Zane

    Zane

    Arī es esmu tur saskārušies ar dīvainu attieksmi. Produktus izrauj no rokas un iegrūž citus īsti nepaskaidrojot, kāpēc tieši tā. Ar latviešu valodu arī interesanti. Taču situāciju novēlu un ne visai veiksmīgi dienu pārdevējai. Gadās taču katram sabudzēties.
  • dina

    dina

    Mīļo pircēj,šajā veikalā tiešām pārdevējas ir bišku jocīgas,nesaprot ko īsti meklē tu runā vienu ,piedāva ko citu!!!ar šo toniku tiešām var tā būt,ka vnk neķer klāt pie sirmā mata!...šampūns ir violets un vinam matos ir jāpastāv vismaz 5 min lai butu rezultats...ar to ka iesmre un izskalo nekas nebus!!!

Pievienot komentāru

Ienāc ar sociālo tīklu profilu vai ievadi savu vārdu

Esi pieklājīgs savos izteicienos. Viedokli argumentē. Raksti tikai tādu komentāru, kas pauž tavu viedokli vai ir noderīgs citiem portāla lietotājiem. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem komentēšanas iespēja liegta.