Mēs izmantojam cookies. Tie mums palīdz Tevi atcerēties! Es saprotu Nesaprotu

Dažādi

“Rīgas satiksmes” darbinieks 9. trolejbusa maršrutā šo karsto dienu laikā, nevarēja ne ieslēgt kondicionieri, ne atvērt logu!

Sūdzību dēlis "Rīgas satiksmes" darbinieks 9. trolejbusa maršrutā šo karsto dienu laikā, nevarēja ne ieslēgt kondicionieri, ne atvērt logu! 1

“Labdien! “Rīgas satiksmes” darbinieks 9. trolejbusa maršrutā šo karsto dienu laikā no Spilvas ielas līdz Stacijas laukumam nevarēja ne ieslēgt kondicionieri, ne atvērt logu! Vairāki cilvēki gāja prasīt, bet, tā sakot, šoferis “pasūtīja” piecas mājas tālāk. Cilvēkiem kļuva slikti trolejbusā, jo tur bija kā pirtī!

Kam būtu jāatbild par pilsētā pamestiem graustiem?

Sūdzību dēlis Kam būtu jāatbild par pilsētā pamestiem graustiem? 1

“Labdien! Rīgā, Daugavgrīvas ielā 100/102. Ik dienas mēroju šo ceļu un jau otro gadu redzu, ka mājas ir katastrofālā stāvoklī, kā arī iekšpagalms ir briesmīgs ar nodegušām palīgēkām un graustiem. Kam būtu jāuzņemas atbildība par pilsētā pamestiem graustiem?”

Katru dienu e-pastā saņemu ziņojumus, ka man ir liekais svars. Vai šādas reklāmas tiek kontrolētas?

Sūdzību dēlis Katru dienu e-pastā saņemu ziņojumus, ka man ir liekais svars. Vai šādas reklāmas tiek kontrolētas? 7

“Labdien! Katru dienu savā e-pastā saņemu ziņojumus par to, ka man ir liekais svars. Tiek sūtīti piedāvājumi, kā notievēt un kā izskatīties labāk. Tāpat arī manam vīram tiek sūtīti e-pasti par dzimumlocekļa pagarināšanu. Vai šāda veida reklāmas tiek kaut kādā veidā kontrolētas, jo nu jau tas ir pat ļoti uzbāzīgi un pat cieņu aizskaroši.

Valmierā pēc plkst. 22.00 iznācām no picērijas, bet pazemes stāvlaukums bija aizslēgts ar žalūzijām! Kas ar auto?

Sūdzību dēlis Valmierā pēc plkst. 22.00 iznācām no picērijas, bet pazemes stāvlaukums bija aizslēgts ar žalūzijām! Kas ar auto? 3

“Sveicināti. Valmierā lielajā “Maxima” biju “Čili” picērijā paēst ap plkst. 21.00! Augšas stāvlaukums bija pilns, līdz ar to nobraucu pazemes stāvlaukumā. Bet, kad pēc plkst. 22.00 iznācām no vakariņām, pazemes stāvlaukums bija aizslēgts ar žalūzijām. Jautāju viesmīlei, kā pēc auto tikt? Atbildēja: rītdien. Ka tā neesot pirmā reize. Vai grūti uzlikt laiku, līdz cikiem vaļā?! Murgs. Tā nācās mājās braukt ar taksometru.”

“K Senukai” pasūtījuma piegādi izpildīt NEVAR un uzskata, ka nav tas jāpaziņo klientiem!

Sūdzību dēlis "K Senukai" pasūtījuma piegādi izpildīt NEVAR un uzskata, ka nav tas jāpaziņo klientiem! 2

“Labdien! “K Senukai” tik ļoti reklamējas pa visiem TV kanāliem, bet pasūtījuma piegādi izpildīt NEVAR un pat uzskata, ka nav vajadzības piezvanīt klientiem un paziņot par kaut kādām mistiskām aizķeršanās ar e-veikalu. Paši sola piegādāt 3 dienu laikā, bet es, pasūtot preci 24. aprīlī, neesmu saņēmis ne preci, ne konkrētu atbildi līdz šodienai. Zvanījis esmu vismaz 2x un nokaitinājuši jau viņi mani….”

Māmiņdiena 7. maijā? Nesaprotu, vai tad svētki nebūtu jānorāda pareizi ja reiz tie tiek norādīti?

Sūdzību dēlis Māmiņdiena 7. maijā? Nesaprotu, vai tad svētki nebūtu jānorāda pareizi ja reiz tie tiek norādīti? 2

“Sveiki! Kā jau visiem zināms Mātes diena ir maija otrajā svētdienā, bet esmu pārsteigta, ka savā kalendārā, kurš iegādāts grāmatnīcā! Mātes diena norādīta 7. maijā tas ir maija pirmajā svētdienā … tāpat ievēroju, ka kalendārā trūkst arī vārds Dominiks, kaut citos kalendāros tas ir norādīts 4. februārī. Nesaprotu, vai tad svētki nebūtu jānorāda pareizi ja reiz tie tiek norādīti?”

“Lattelecom” mājaslapas sadaļā “Mūsu klientiem” – izdevīgi piedāvājumi, pamanīju neizprotamu piedāvājumu…

Sūdzību dēlis "Lattelecom" mājaslapas sadaļā "Mūsu klientiem" - izdevīgi piedāvājumi, pamanīju neizprotamu piedāvājumu...

“Labdien. Ieejot Lattelecom.lv mājaslapas sadaļā “MŪSU KLIENTIEM” izdevīgi piedāvājumi, pamanīju neizprotamu piedāvājumu, “Power Bank” jeb tā saukto ārējo baterijas lādētāja informāciju. Pieņemu, ka ikdienā darbinieki informāciju precizē vai uzlabo, bet uzskatu, ka šis piedāvājums krievu valodā atrodas jau labu laiku. Ko par šo domā “Lattelecom” pakalpojuma sniedzējs?”

“Maxima” apsargs paceltā balsī bezpajumtniecei saka, ka dabūs pa galvu, ja nevāksies prom no veikala durvju stenderes

Sūdzību dēlis "Maxima" apsargs paceltā balsī bezpajumtniecei saka, ka dabūs pa galvu, ja nevāksies prom no veikala durvju stenderes 1

“Labdien! Sanāca redzēt visai nepatīkamu skatu. Īsi pēc plkst. 20.00 gaidot autobusu Centrāltirgus pieturā, redzu pie blakus esošā veikala “Maxima” durvju stenderes atspiedusies bezpajumtniece ar spieķi, skaita sīknaudu. Iznāk “Maxima” apsargs (firma EUROCASH1 vēsta uzlīme uz veikala durvīm). Saprotams, dzen prom. Bezpajumtniece viņam saka, ka viņa tikai stāv, neko tādu nedara, bet apsargs jau sāk paceltā balsī teikt, ka dabūs pa galvu, ja nevāksies prom.

Saņemot bagāžu lidostā, neatpazinu savu koferi. Cik noprotu, darbinieki vēlējās tikt iekšā manās mantās

Sūdzību dēlis Saņemot bagāžu lidostā, neatpazinu savu koferi. Cik noprotu, darbinieki vēlējās tikt iekšā manās mantās 3

“Labdien!!! 26. aprīlī devos mājup no meitas, kura dzīvo Anglijā. Atlidojot uz Latviju, gāju pakaļ bagāžai. Saņemot bagāžu, neatpazinu savu koferi. Tam bija noplēsti riteņi, rokturis, tika saplēstas kabatas. Cik noprotu, darbinieki vēlējās tikt iekšā manā bagāžā, kas arī viņiem izdevās. Jo trūkst satura, kas bija iekšā.”

“airBaltic” atkal pārdeva vairāk biļešu, nekā ir vietas lidmašīnā! Sēžu lidostā

Sūdzību dēlis "airBaltic" atkal pārdeva vairāk biļešu, nekā ir vietas lidmašīnā! Sēžu lidostā 5

“Labdien! Pašlaik atrodos Kopenhāgenas lidostā, gaidot otro reisu uz Rīgu. “airBaltic” atkal pārdeva vairāk biļešu, nekā ir vietas lidmašīnā! Biļetes turp-atpakaļ tika iegādātas jau janvārī un chek in veikts jau aizvakar. Kā arī interesants ir fakts, ka “airBaltic” pats izvēlējās, kuri cilvēki paliks aiz borta. Rodas jautājums: pēc kādiem kritērijiem?? Dzirdēju, ka šis nav vienīgais gadījums…”