Sūdzību dēlis: Ārstu nepieejamība Jēkabpilī! Vai tiešām poliklīnikas reģistratūrā nav cilvēka, kurš varētu pacelt klausuli?

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Labdien! Esmu sašutusi par Jēkabpils poliklīnikas reģistratūras “nepieejamību”! Tā kā studēju citā pilsētā un mājās esmu reti, ērtākais saziņas un pieteikšanās veids ir telefoniski. Ir tikai viena liela problēma – zvani, cik gribi un kad gribi, bet neviens klausuli neceļ.

Ārstu nepieejamība Jēkabpilī! Vai tiešām poliklīnikas reģistratūrā nav cilvēka, kurš varētu pacelt klausuli?

Lai kādu varētu sazvanīt, ir jāzvana vairākas reizes vai pat dienas! Vai tiešām reģistratūrā nav cilvēka, kas var pacelt klausuli, un, ja nē, tad kāpēc šāda iespēja ir jāpiedāvā?

Iesūtīja: Zinta

97 komentāri

97 komentāri

  • Meh

    Meh

    Tak Jēkabpils slimnīca vispar ir kā lopkautuve ja aizbrauc ar plaušu karsoni tad atpakaļ būsi koka kastīte tas tāds neliels piemērs un ja kāds saka ka tur ir viss kārtībā tad tie ir slimnīcas darbinieki
  • Sasutusi

    Sasutusi

    Jaa,Jekabpils slimniica brrr... sermuli par kauliem metaas,drausmiiga iestaade... it ipasi dzemdiibu nodala,attieksme kaa pret beidzamo musuru... izgaju no tas iestades ar asaraam aciis un nozverejos,ka nekad muzaa tur vairs neatgriezisos. Attieksme vnk drausmiiga!
  • Mairita

    Mairita

    Es būdama stāvoklī,pajautāju,vai ir pieejami jauno vecāku kursi,un atbilde bij dikti dīvaina....
    "Es nezinu"
    Super,bij tada sajūta,ka ej ru prom ko tev te vēl vajag....
  • kate

    kate

    Es kad pēdējo reizi biju poliklinikā, apm.pirms pusotras nedēļas, skatos, ka pretī izziņu lodziņam guļ vīrietis- no deguna tek, no mutes arī un krāc pa visu reģistratūru! Un pats interesantākais, ka pusstundas laikā neviens no neapmierinātajiem ģīmjiem viņu nebija aizdzinis prom. Zinot attieksmi, ar kādu bieži nākas tur sastapties, ļoti nobrīnījos.
  • Aleksandrs

    Aleksandrs

    Par Jèkabpils slimnicu pa visu Latviju staiga legendas, visi zin bet neviens neko nedara.
  • :)

    :)

    Sakarā ar zvanīšanu ir tā :ja ir nosūtījums mans ģimenes ārsts iedod arī numuru uz kuru zvanīt.
    Zvanot JA paceļ klausuli tad savieno viens ar otru,it kā nezinādami ,ko jo viņiem grib.
    Ar sazvanīšanu ir tā ka nedrīkst zvanīt ātrāk par 10:00un vēlāk par 11:00.rodas jautājums ko cilvēki dara savā darba laikā?
    Ar attieksmi arī ir interesanti it sevišķi ,ja kaut ko nezini tad skatās uz tevim kā uz plānprātīgu,un vēl diez vai gribās iet otreiz uz turieni ja ļoti nelaipni cilvēki atbild .
    Ārstu attieksme arī ir tāda ka negrib tevi redzēt .Rodas sajūta ka tu vairs negribi tur iet .
    Vienvārdsakot situācija ir drausmīga un ar to kautkas jādara!!!!!
  • Saulite

    Saulite

    Es neko sliktu nevaru teikt, bērnu konsūtācijā strādā laipnas un atsaucīgas darbinices.
  • paciente

    paciente

    Jēkabpils reģistratūrā pāris gadus atpakaļ viena vecāka dāma, kura knapi klabināja tastatūru mani noveda līdz asarām...gribēju tikai samaksāt...drausmīga attieksme, drausmīgi darbinieki
  • marīte

    marīte

    Ja'nepatīk Jēkabpils poliklīnika, var sēsties vilcienā un braukt uz citu pilsētas poliklīniku vai ārstniecības iestādi, tur Jūs noteikti sagaidīs ar platu smaidu uz lūpām. Beidziet gānīties, jo jau rīt Jūs paši klusi un smaidīgi iesiet pie tiem ko šodien gānāt un būsiet apmierināti ar visu. Es to redzu katru dienu, ticiet ir skumji.
    • paciente

      paciente

      esi no šīs iestādes? Smaidīt jau nu gan negribas redzot tādus darbiniekus, skumji ir gan, bet par tādu personālu
    • Meh
  • .....

    .....

    Ir dienas,kad sazvani ar pirmo reizi,bet ir dienas,kad nu nekadi...vienreiz staveju rinda apmaksat arsta pakalpojumu,un vinam telefons nepartraukti zvana un zvana,bet vinas taja laika vnk apkalpo rinda stavosos...min 15 staveju un neviena ta ari nepacela to klausuli
    • ES

      ES

      Nu viņas jau arī nav roboti ..apkalpot cilvēkus pie lodziņa un vienlaikus atbildēt uz telefona zvaniem ,kuri skan nepārtraukti ,,,

Pievienot komentāru

Ienāc ar sociālo tīklu profilu vai ievadi savu vārdu

Esi pieklājīgs savos izteicienos. Viedokli argumentē. Raksti tikai tādu komentāru, kas pauž tavu viedokli vai ir noderīgs citiem portāla lietotājiem. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem komentēšanas iespēja liegta.