Teju 1000 eiro izmesti miskastē! Saplaisā dārga pašmāju ražotāja vanna, labot to neviens negrasās

Ņemiet, sazāģējiet un izmetiet! Šādu fināla atbildi, kad notiek komunikācija starp klientu un firmas pārstāvi, dzird kungs, kurš pirms astoņiem gadiem iegādājies Latvijā ražotu akmens masas vannu. Visus šos gadus vanna kalpo godam, līdz parādās plaisa. Klients attiecīgi zvana uz kompāniju, izstāsta problēmu, bet atbildes viņu pārsteidz.

Atpakaļ uz rakstu

39 komentāri

  • Edy

    Edy

    Stulbums no patērētāj puses.nopietni 8 gadi un vēl sūdzības. Nožēlojami
    • Edy

      Edy

      Un pie tam tās akmens masas vanas nemaksā brangu naudu vidēji 700 euro. Un man pašam ir tāda kalpo labi ja ievēro notteikumus. Man vienkārš besi šādi cilvēki kas pīkst. Saprastu tur 4 gadi un vainai ku ku bet te 8 gadi hahhaha
  • Iresa Miksone

    Iresa Miksone

    P.S. Vai apmaiņā pret brango latvieti piedāvāt kādu "šaurāku" ķīnieti, kas spējīga ieiet iekšā mājā pa durvīm un vēl tikt veiksmīgi uznestai pa trepēm uz otro stāvu!
  • Iresa Miksone

    Iresa Miksone

    Bet pie bijušā klienta gan vajadzēja aizbraukt un cilvēcīgi aprunāties un apskatīt problēmu, pie reizes ar putiņām (vai kā celtniecībā sauc, ar ko aiztaisa visas šķirbas un caurumus), klients būtu priecīgs un pašiem gandarījums par labu apkalpošanu, un iztiktu bez šāda "latviešu preces" solītā nesmukuma... Tad jau turpmāk labāk ņemt ķīniešu izstrādājumu!!
  • LieneS

    LieneS

    Situācija, kur dārga akmens masas vanna pēc 8 gadiem saplīst jau ir pietiekami interesanta. Tā nevajadzētu notikt, nav taču ķīniešu S88ds. Ja firma piedāvā ekskluzīvu produktu, tad arī attieksmei pret klientu vajadzētu būt atbilstošā līmenī, pat tad, ja produkts ir pirkts pirms 8 gadiem. Un piedāvāt kādu palīdzību problēmas risināšanā (tas gan nenozīmē jaunu vannu, ja produktam nav mūža garantijas), bet vismaz kādu ieinteresētību un atsaucību. Un šī atsaucība jau parādījās, tikai pēc BezTabu iesaistīšanas. Vannas PAA ir kvalitatīvas un skaistas, situācija mazliet smieklīga un Latvijai tipiska.
  • Rinalds

    Rinalds

    Nevajag ar vairākām čiksām jāties vannā, būtu ar vienu vannā līdis vēl būtu kalpojusi!
  • Arì vanna

    Arì vanna

    Nu,bet kàpèc jàpèrk vanna par tùkstośiem eiro??!! Man par divsimts latiem un mazgàjamies gadus divpadsmit,nav ne plaisas,ne skrambas...
  • Džonni Džo

    Džonni Džo

    Un? Garantija beidzās, pēcgarantijas remontu uzņēmums nepiedāvā, jo pēc būtības arī nav remontējama.
    Pērkot jebkuru preci ar garantiju jāsaprot, ka „cena / garantijas gadi = mana izvēle un iespēja samaksāt par preces lietošanu par vienu gadu”.
  • Ingus Antononoks
  • Laura Šmite

    Laura Šmite

    Tā vanna taču bija lietota 8gadus jau, garantijas termiņš daudz īsāks,ko tad tur vairs ņemties ? Aizsmērēt var,bet ne salabot,un viss!!
  • Regina Vitolina

    Regina Vitolina

    Nju tad atbalstām vietējo ražotāju vai kā tur bija...?

Pievienot komentāru

Ienāc ar sociālo tīklu profilu vai ievadi savu vārdu

Esi pieklājīgs savos izteicienos. Viedokli argumentē. Raksti tikai tādu komentāru, kas pauž tavu viedokli vai ir noderīgs citiem portāla lietotājiem. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem komentēšanas iespēja liegta.