Teju 1000 eiro izmesti miskastē! Saplaisā dārga pašmāju ražotāja vanna, labot to neviens negrasās

Alberts Dinters

Autors: Alberts Dinters

Alberts aicina nesēdēt pie virtuves galda burkšķot, bet cīnīties par taisnību. Ja ar savu darbu kaut mazliet vari mazināt netaisnību, Tu esi savā vietā. Vislabākais atalgojums par to, ko Tu esi izdarījis, ir cilvēka smaids.

39 komentāri

Ņemiet, sazāģējiet un izmetiet! Šādu fināla atbildi, kad notiek komunikācija starp klientu un firmas pārstāvi, dzird kungs, kurš pirms astoņiem gadiem iegādājies Latvijā ražotu akmens masas vannu. Visus šos gadus vanna kalpo godam, līdz parādās plaisa. Klients attiecīgi zvana uz kompāniju, izstāsta problēmu, bet atbildes viņu pārsteidz.

Jānis
vannas īpašnieks

Neviens no viņiem nav pie manis atbraucis un klātienē paskatījies, vai tiešām to plaisu, pa kuru ūdens tiek aiz vannas, nevar salabot. Manuprāt, firmas attieksme pret saviem klientiem ir ”super laba”!

Vīrietim nav prasība, lai iegādāto preci labotu par garantiju, kura jau beigusies. Viņš ir gatavs samaksāt, bet pēc viņa teiktā neviens nereaģē. Vannas istabas priekšmeta ražotājs skaidrojis, ka šāda modeļa vannas vairs neražo.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Kā skaidro Patērētāju tiesību aizsardzības inspekcijas pārstāve Sanita Gertmane, likumā nav noteikts, ka ražotājam, ja vien tas pats nedod precei mūža garantiju, pēc garantijas obligāti jālabo sabojājusies prece.

Preces ražotāju pārstāvji aizņemtības dēļ Bez Tabu komentāru sniedz pa telefonu. Arī mēs dzirdam, ka šāda veida plīsumus nelabos.

Pēteris Treids
uzņēmuma ”PAA” vadītājs

Var būt, ka būtu bijis pareizāk viņam to pateikt klātienē. Ja tas palīdzētu. Ja tā ir tā vaina, kuru viņš apraksta, tad pēc būtības mēs nevaram to salabot. Mēs varam to (plaisu) aizsmērēt, bet tā nav salabošana. Es negribu uzņemties taisīt lietu, lai aizmālētu acis. Īsti labi to sataisīt vairs nevar.

Interesanti, ka mūsdienu laikmetā šāda veida plaisas nevar aiztaisīt. Problēmas radot arī tas, ka vannu normāli nevar dabūt laukā no mājas, lai to aizvestu uz rūpnīcu remontēt.

Vienīgā iespēja, kuru piedāvā, veco vannu tiešām izmest, bet arī to firmas pārstāvji neapņemas darīt, un tad runāt ar klientu par iespējamo atlaidi jaunas iegādei. Kompānijas vadītājs sola, ka sazināsies ar vīrieti, aizbrauks klātienē un uz vietas visu izskaidros.

Tas viss, ko vannu ražotāju vadītājs skaidroja, ir skaisti, bet paliek jautājums – kamdēļ ir jāiesaistās Bez Tabu, lai sāktos sarunas par normālu komunikāciju? Kungi, jūsu ražotās vannas nemaksā pāris simtus eiro.

To cena mērāma tūkstošos. Negribas nevienu mācīt, katram ir savas biznesa vadīšanas metodes, bet ar šādu attieksmi pret klientu diezin vai vairosiet jaunu pircēju uzticību.

Foto

39 komentāri

TOP komentāri

  • anti-ekselis
    +10

    anti-ekselis

    Kāpēc tad 8 gadus pēc iegādāšanās sasistu kristāla vāzi nenes uz veikalu, lai salīmē?

    19.06.2017 13:40

  • Raimonds Viļums
    +7

    Raimonds Viļums

    Tad jau katram, kam telefons vai tml pēc garantijas sabojājas, arī nauda vējā?!

    19.06.2017 09:32

  • 123
    +6

    123

    Kāpēc ražotājam būtu jābrauc skatīties, ja ir pagājuši 10 gadi ? Galu galā atbraukšana arī maksā naudu, gan laikā gan degvielā.

    19.06.2017 17:00

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas