Bērnu preču tirgotājs atsakās no garantijas saistībām un draud klientiem!

1 komentārs

Iztērēti vairāki simti eiro par bērnu ratiem, tomēr nepilna gada laikā tie salūst četras reizes, tomēr ne reizi tirgotājs Kidplanet nepilda garantijas remonta saistības.

Jekaterina pirms pusotra gada par 400 eiro iegādājās bērnu ratus pastaigām ar pirmdzimto, tomēr tagad saprot – rati vairs nav droši, jo nepilna gada laikā salūzuši četras reizes, tomēr vienmēr, kad vērsusies veikalā Kidplanet Rīgā, lai saņemtu garantijas remontu, atteikts, vainojot klientu nerūpīgā ratu lietošanā un katrreiz piemeklējot dažnedažādas atrunas garantijas remonta atteikšanai.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

“Vienā gadījumā teica, ka bērns par smagu,” atceras Jekaterina. Tomēr šī atruna neiztur kritiku, jo ratus droši drīkstot lietot līdz triju gadu vecuma, bet tagad bērnam esot nedaudz vairāk par vienu gadu.

Raidījuma Bez Tabu komanda aizsegā arī dodas uz veikalu Kidplanet un interesējas par identiskiem ratiem. Tos pārdevēja slavē kā ”ļoti labus”, tie nelūstot. Informē, ka vienmēr kā glābiņš esot garantijas remonts. Tiesa, māmiņa Jekaterina, kura nopirkusi “kaķi maisā”, akcentē, – veikala darbinieku teiktais nesaskan ar darbiem.

”Mani pat pasūtīja trīs mājas tālāk ļoti necenzētā formā. Arī vīrs komunicēja telefoniski ar viņiem, kur viņu apsaukāja necenzētiem vārdiem. Teica, ka, ja vēlreiz ieradīsies [ar pretenzijām], sasitīs seju,” par komunikāciju ar veikala Kidplanet pārstāvjiem stāsta jaunā māmiņa.

Šāda rīcība gan no likumiskā, gan klientu apkalpošanas viedokļa nav pieļaujama, uzsver Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) pārstāve Sanita Gertmane.

Ar raidījumu Bez Tabu veikala vadītāja gan neielaižas garās sarunās, sākotnēji pat cenšas aizmukt, bet pēcāk atkal atkārto – vainīgi ir klienti. Tomēr arī globālajā tīmeklī lasāmas daudzas sūdzības par komersantu, tostarp garantijas saistību nepildīšanu.

”Salūza rati piecus mēnešus pēc iegādes. Salūza rāmis. [Veikalā] teica, ka neko nelabos, rupji izteicās, pat draudēja. Pēcāk vērsos citā remontdarbīcā, kur slēdzienā secināja, ka tas ir rūpnīcas brāķis,” par savu pieredzi informē Tatjana, kura arī reiz iegādājusies bērnu ratus veikalā Kidplanet.

PTAC pārstāve S. Gertmane norāda, ka komersantam būtu jāpilda saistības: ”Ir jāveic remonts vai jāmaina prece, nepieciešamības gadījumā jāatdod nauda.”

Tomēr tirgotāji izmanto atjautīgu shēmu: lai gan veikals ar nemainīgu nosaukumu atrodas vienā vietā, dažu gadu laikā vairākkārt nomaina juridiskos īpašniekus, tādējādi atceļot iepriekšējā īpašnieka saistības.

Foto

Video

1 komentārs

TOP komentāri

  • yw
    0

    yw

    mūsdienu telefonos nav problēmas uzstādīt, ieraksta programmiņu, un tad tādi "pa seju" sitēji, ātri apdirsīsies

    13.04.2016 10:11

Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ziemassvētki bērniem ir ļoti īpaši svētki – Ziemassvētku vecītis, eglīte, sniegs, piparkūkas, lampiņas, svecītes, dzejoļi un protams – dāvanas! Bez dāvanām bērnam, visticamāk, mūsdienās nav iedomājami Ziemassvētki, jo tieši tāpēc taču tiek rakstītas vēstules vīram uz Ziemeļpolu, lai izstāstītu savas kvēlākās vēlēšanās, ko svētkos gribētu saņemt šogad!

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas