Automašīnas īpašnieks aizved Opel uz servisu, taču tur auto gūst vēl lielāku defektu – 8000 eiro apmērā

15 komentāri

Automašīnas ātrumkārbas defekts, steidzami nepieciešams remonts – ar šādu situāciju saskāries Opel īpašnieks. Amserv Krasta servisā, kas ir oficiālais Opel dīleru serviss Latvijā, tiek veikts spēkrata remonts, taču pēc nedēļas automašīnai parādās nopietns dzinēja defekts, kura salabošana izmaksā vairākus tūkstošus eiro.

Amserv Krasta servisā dīlera servisa speciālisti veic nepieciešamo remontu. “Taču to, ko tie sastrādājuši, nevarēja pat ļaunākajos murgos nevarēja nosapņot,” vēsta raidījums Bez Tabu. Proti, automašīnas īpašnieks saņēma savu spēkratu no remonta, taču paziņas sacīja, ka no ārpuses dzirdams kāds jocīgs troksnis. Apmēram pēc vienas nedēļas, iedarbinot auto, parādījies brīdinājums, ka ir pazudis eļļas spiediens un ka turpināt braukšanu nedrīkst. Ar autoevakuatoru Opel tiek aizvests atpakaļ uz servisu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Izrādās, ka, nomainot ātrumkārbu, servisā tika nomainīta arī eļļas sūkņa blīve, kas nozīmē iejaukšanos eļļas sistēmā. Amserv Krasta servisā pēc auto apskates paziņo – dzinējs ir beigs un pagalam, un tā remonts izmaksās vairākus tūkstošus eiro.

Servisā sākotnēji uzņemas daļēju vainu par notikušo nelaimi un piedāvā darbu veikt bez maksas, taču būšot jāmaksā par detaļām. Gala rezultātā – rēķins būtu apmēram 8000 eiro apmērā. Automašīnas īpašnieks atsakās maksāt, jo uzskata, ka defekts ir radies paša servisa darbinieku dēļ.

Foto:

Automašīnas īpašnieks taisnības labad iesūdzējis Amserv Krasta tiesā, turklāt piesaistījis neatkarīgu ekspertu, kurš uzskata, ka dzinēja vaina ir radusies servisa darbinieku dēļ.

Vēl kāda nianse – pirmo remontu Amserv Krasta piedāvāja veikt par 240 eiro, taču rezultātā tika izrakstīts vairāk nekā sešus simtus eiro liels rēķins par vēl piecām darba stundām. Kā tad tā – piecas stundas ilgāk labojuši, taču salabojuši tā, ka auto ir beigts un pagalam?

Video!

15 komentāri

TOP komentāri

  • autopilots
    +3

    autopilots

    Pats servisa vadītājs jau arī video pēdējās sekundēs sacīja, ka ir nekompetents. Tad jau nav arī ko brīnīties kamdēļ servisa reputācija krīt.

    07.02.2016 16:59

  • nu vot
    +2

    nu vot

    Uz saloniem vest mašīnu... smiekli nāk..

    09.02.2016 15:30

  • smiegs
    +2

    smiegs

    Oficials serviss ka tad oficials zagļu kanoris drīzakbetkas zina kadi meistariņi tur strada ....

    08.02.2016 12:41

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
”Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar ”Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

“Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar “Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

23.martā, ”Mill Rīga” telpās norisinājās ”Absolut Invite 2017” bārmeņu konkurss, kurā notika cīņa par galveno balvu – iespēju piedalīties ”Absolut Invite” pasaules finālā – Zviedrijā, kā arī gada garumā kļūt par ”Absolut” sadarbības bārmeni, kopā apceļojot pasaules labākos bārus. Sīvā cīņā uzvaru izcīnīja ”Mākonis Coctail&Designe” pārstāvētā komanda, kuras sastāvā bija bārmeņi Rihards Piternieks un Ilmārs Munkevics.

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas