“Subaru” Latvijas auto tirgū cer uz 4-5% tirgus daļu

0 komentāri

Automašīnu “Subaru” dīleris Ziemeļvalstīs “Subaru Nordic AB” cer, ka “Subaru” automašīnas Latvijas auto tirgū iekaros 4-5% tirgus daļu, šodien žurnālistiem sacīja “Subaru Nordic AB” pārstāvis Torbjorns Lilruds.

Viņš stāstīja, ka 2013.gadā “Subaru” automašīnu tirdzniecība pasaulē auga par 10%. Visstraujāk šīs auto markas pārdošanas apjomi auga ASV – par 24%, Japānā – par 15%, kā arī Ziemeļvalstīs – par 17%.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Savukārt Baltijas valstīs 2013.gadā “Subaru” zīmolam labāk veicies Igaunijā, kur pārdošanas apjomi gada laikā auga par 12%. Turpretī Lietuvā un Latvijā “Subaru” pārdošanas apjomi nebija iepriecinoši, jo pieaugums gada griezumā vien bijis 1%.

“Tāpēc arī nolēmām Latvijā par sadarbības partneri izvēlēties auto tirgotāju “TC Motors”, kas sevi veiksmīgi pierādījis Latvijas auto tirgū. Šogad Latvijā ceram “Subaru” pārdošanas apjomus audzēt par 20-25%, bet nākamgad jau par 100%,” atzina Lilruds un piebilda, ka šo mērķi “Subaru” zīmols varēs sasniegt ar jaunajiem automašīnu modeļiem – “Outback”, “Forester”” un “Levorg”.

Pēc “Subaru Nordic AB” pārstāvja teiktā, “Subaru” tirgus daļa Igaunijā un Lietuvā patlaban ir 5%, bet Latvijā – ap 2%. Tāpēc arī dīleris nolēmis koncentrēties uz Latviju, lai šajā tirgū “Subaru” tirgus daļa sasniegtu 4-5%.

Neskatoties uz to, ka Latvijas auto tirgus stagnē un tas ir pārpildīts, “Subaru” zīmola pārstāvji ir pārliecināti, ka Latvijas auto tirgus palēnām augs un tam ir potenciāls.

Jau ziņots, ka šā gada jūlijā autotirgotājs “TC Motors” kļuva par “Subaru” autorizēto dīleri un atvēra jaunu “Subaru” autosalonu Rīgas centrā, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja “TC Motors” pārstāve Kristina Golovkina.

Uzņēmums “TC Motors” kopš 1998.gada ir “Jeep” un “Chrylser” automobiļu izplatītājs. Kopumā auto biznesā “TC Motors” darbojas jau 15 gadus un šajā laikā ir pārdevis vairāk nekā 3200 jauno automobiļu.