Latvijas šoferiem galvenā ir auto marka, krāsa un modelis

0 komentāri

Tikai mazākumam Latvijas vadītāju personīgā automašīna ir vienkārši pārvietošanās līdzeklis. 47% Latvijas autovadītāju automašīna ir arī personības izpausmes sastāvdaļa, bet jaunāku cilvēku mērķa grupā vecumā līdz 29 gadiem auto par savas personības papildinājumu atzīst vairāk nekā puse – 53% – vadītāju, secināts pētījumā, kas analizē Latvijas autovadītāju auto vērtības, īpašību un auto personības uztveri.

Vairāk nekā pusei 55% Latvijas autovadītāju auto ir kas vairāk nekā pārvietošanās līdzeklis, kā arī 56% respondentu uzskata, ka braukšana ar automobili ir baudījums, bet pārliecinošam vairākumam jeb 86% vadītāju ir svarīgi, lai pārvietošanās ar automašīnu sagādātu prieku.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Turklāt Latvijā braukšanas baudījumu novērtē visdažādāko gada gājumu un ienākumu līmeņu autovadītāji, bet lielāko virsvērtību savai automašīnai piešķir gados jaunāki cilvēki – aptuveni divas trešdaļas jeb 69% autovadītāju vecumā no 18 līdz 29 gadiem personīgā automašīna ir kas vairāk par pārvietošanās līdzekli.

Jautāti par faktoriem, kas visvairāk izceļ auto personību, 40% pētījuma respondentu atzīst, ka automobiļa marka ir galvenais faktors, kas veido automašīnas identitāti, tai seko automašīnas krāsa (ko par svarīgu faktoru vērtē 39%) un konkrētais auto markas modelis (34% respondentu). Auto jauda kā auto personību raksturojošs faktors ir svarīgs 26% aptaujāto vadītāju, tam seko auto interjers (22%), individuālā aprīkojuma elementi, spoileri, īpaši stikli utml. (20%), un riteņu diski (13%). Turklāt, jo jaunāki ir autovadītāji, jo būtiskāka loma tiek piešķirta auto jaudai – to par svarīgu auto identitātes īpašību uzskata 38% jauniešu vecumā līdz 29 gadiem, pretēji vien 18% cilvēku virs 40 gadu vecuma.

Pētījums parāda, ka, jo augstāki ir autovadītāju ienākumi, jo specifiskākus faktorus tie vērtē auto personībā. Proti, cilvēkiem ar ienākumiem līdz 300 eiro, izteikti svarīga ir auto marka, ko atzīst 53% šīs mērķa grupas autovadītāju, bet kas šķiet būtiski tikai 29% autovadītāju ar ienākumiem virs 900 eiro. Mērķauditorija ar augstiem ienākumiem (virs 900 eiro) par svarīgākiem auto identitātes faktoriem min krāsu (45%), konkrētu auto modeli (42%) un jaudu 33%.

0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas